Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج  با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)گفت: آن حضرت  دینداری واقعی را به کسانی نسبت می دهد که طاغوت گریز باشند و خودشان را تحت ولایت طاغوت نبرند.

خطیب جمعه کرج  گفت:  با شهادت رساندن شهید حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم ما را زنده تر  کرد و عزم و باورمان برای رسیدنبه اهداف مان بیشتر و محکم تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: با این کار ها دشمنان نمی توانند نفوذ ما را در منطقه کم کنند و بدانند با این گونه ترورها خودشان را به نابودی نزدیک تر میکنند و باید دائما نگران و در حال آماده باش باشند چون در زمان نه چندان دور انتقام  الهی به سراغ آنها خواهد آمد.

آیت الله حسینی همدانی  گفت : امروز صهیونیست‌ها فهمیدند که فرصت خوبی برای جبهه مقاومت پیش آمده است تا جولان اشغالی راآزاد کنند و  نقشه‌های مختلف صهیونیستی یکی پس از دیگری  در حال نقش به آب شدن است.

  او گفت: استقرار سامانه  اس - ۳۰۰  در سوریه  موجب ترس و هراس صهیونیست ها شده  است ، ضمن آنکه  صهیونیست های پلیدبا  به هم زدن تشییع جنازه خبرنگار زن  فلسطینی  اوج خباثت خود را به نمایش گذاشتند؛ صهیونیست این را  فهمیده اند که محورمقاومت با مستشاری سپاه قدس توازن جبهه را  به نفع خودش تغییر داده و منطقه را در دست دارد.

امام جمعه کرج گفت : صهیونیست ها در تلاش هستند تا با انجام ترورهای کور برای خود آبرو بخرند ؛ تشییع باشکوه  پیکر پاک شهیدحسن صیاد خدایی به  همه عالم نشان داد که نقشه  صهیونیست های پلید شکست خورده است.

او می گوید: جای تاسف است  عده ای در کشور تا اتفاق کوچکی می افتد شروع به سرو صدا و غوغاسالاری می کنند ولی در مقابل اینترور خفقان گرفته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش