Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به حادثه تأسفبار جان‌باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در اثر فرو ریختن یک ساختمان در آبادان، اظهار کرد: براساس اخباری که تمام ما در جریان آن هستیم ساختمان ده طبقه متروپل در آبادان فرو ریخت و منجر به کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر از هموطنان عزیزمان شد که به سهم خود به هموطنانمان بخصوص مردم صبور و نجیب آبادان و خرمشهر تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار رهبری با نمایندگان مجلس، گفت: از همین تریبون از فرصت استفاده و از نمایندگانی که دعوت مردم شهرستان را پذیرفته و بین مردم و در نمازجمعه حضور پیدا کردند، مانند آقای قالیباف، خانم ها الهیان و قاسمپور که پیگیر مشکلات شهرستان هستند صمیمانه تشکر کرده و امیدواریم پیگیر مشکلات این منطقه باشند تا نتیجه‌ای درخور مردم ولایتمدار پردیس حاصل شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری اجتماع باشکوه صادقیون در شهرستان پردیس، اجرای سیره معیشتی، سیاسی و اقتصادی امام صادق(ع) را راه نجات کشور دانست و بیان کرد: با الگوگیری از امام صادق(ع) بر مشکلات فائق آمده و کشور را از دام و تله های دشمن افتادن حفظ خواهیم کرد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه شرایط، وضعیت اقتصادی و معیشتی عمومی در کشور تعریف چندانی ندارد، افزود: گرانی و تورم بالا، وضعیت اجتماعی مردم را تحت تأثیر قرار داده و می‌دانیم که راه علاج این وضعیت نامطلوب اقتصادی، نیازمند اجرای اصلاحات گسترده اقتصادی است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با شجاعت وارد کارزار این عملیات بزرگ اقتصادی شده و در این شرایط بهترین اتفاق و معاضدتی که می‌تواند سختی‌های این دوران را تا حدود زیادی هموار سازد، بهره گیری از سیره الهی امام صادق(ع) است.

حجت الاسلام حسینی افزایش قیمت ها را مبتنی بر سه حوزه دانست و اذعان کرد: افزایش قیمت جهانی، افزایش قیمت سنواتی و سومین مورد افزایش قیمت به دلیل اصلاح قیمت ها توسط یارانه و ساماندهی آن است که در این زمینه با قوت تمام داریم کار می کنیم و قیمت های افزایش پیدا کرده را قطعا مدیریت خواهیم کرد.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: زیرساخت های قانونی نظارت را تقویت کرده و با گران فروشان، متخلفان و محتکران شدیداً برخورد خواهد شد و با جریمه‌های ۵ برابری، بستن مغازه، نصب بنر و غیره توسط چند دستگاه و اداره مانند اداره کشاورزی و اداره صمت، اصناف، شبکه بهداشت، سپاه، بسیج و قوه قضائیه این حوزه آرام خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سفر نماینده رئیس جمهور به شهرستان پردیس، اعلام کرد: وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان حضور پیدا کردند و از بومهن، مسکن مهر و منطقه صنعتی خرمدشت بازدید کردند و تمام مسائل شهرستان توسط فرماندار به وی انتقال پیدا کرد.

وی تصریح کرد: از مواردی مانند مترو و وضعیت مسکن مهر، مشکلات شهرک‌های طلائیه و امام خمینی(ره)، موضوع کمربندی، افزایش سرانه ورزشی و احداث مکانهای ورزشی مانند استخر و ورزشگاه و غیره، رفع مشکلات منطقه صنعتی و تولیدکنندگان طی چند ساعت بازدید اعلام شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: امیدواریم برای رفع مشکلات و موانع شهرستان هرچه سریعتر اقدامات اساسی انجام شود و این نباشد که باز هم مردم بگویند؛ مسوولان آمدند و رفتند و هیچ کاری صورت نگرفت.

امام جمعه پردیس با اعلام اینکه بنده بارها این مطلب را گفتم که بسیاری از مسوولان آمده، وعده هایی داده اند و هیچ اتفاقی نیافتاده، یادآور شد: امیدواریم مسوولان ارشد کشوری به قول ها عمل کرده و پیگیر مشکلات منطقه باشند که خوشبختانه قول‌هایی برای عملی شدن این قول‌ها داده‌اند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی حجت الاسلام حسینی امام جمعه پردیس افزایش قیمت قول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند