Web Analytics Made Easy - Statcounter

ميخائيل اوليانوف، نماينده روسيه در سازمانهای بين المللي مستقر در وین، در حساب توییتری خود نوشت: مذاکرات وین در خصوص برجام دو ماه و نیم است که متوقف شده است. به نظر می رسد آمریکا تلاش دارد تا برخی از تحریم هایی را که از سوی ترامپ بر ایران وضع شده، حفظ کند.

او در ادامه اعلام کرد: واشنگتن نیاز دارد تا در صورتی که به عدم اشاعه سلاح های هسته ای پایبند است، نیاز دارد رویکردی سازنده تر را از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش نیز نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «امروز با آقای محمدرضا غائبی، سرپرست نمایندگی دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین دیدار کردم. ما موضوعات مربوط به نشست آتی شورای حکام را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.»

اولیانوف در توییت جداگانه دیگری از دیدار با چه هیون شین، نماینده دائم کره جنوبی در سازمان‌های بین‌المللی در وین درباره جلسه شورای حکام سازمان ملل خبر داد.

نشست شورای حکام سازمان ملل، در ۱۶ خرداد برگزار خواهد شد. در این نشست ۳۵ نفر از سران کشور‌ها حضور دارند و رافائل گروسی، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اخرین گزارش خود را از برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات وین ارائه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ تحریم های آمریکا میخائیل اولیانوف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک منبع دیپلماتیک اسرائیلی به جروزالم پست مدعی شد که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) نمی‌تواند بدون حمایت آشکار و تاکتیکی آمریکا علیه نخست ‌وزیر اسرائیل و مقامات ارشد آن اقدام کند.
 
وی ادامه داد: «جو بایدن [رئیس جمهور آمریکا] کجاست؟ چرا او ساکت است؟»
 
این اظهارات در حالی بیان شد که بنا بر گزارش‌ها، اسرائیل نگران احتمال صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه شخصیت‌های ارشد و ارتش رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو است.
 
در این میان نتانیاهو گفته بود که اسرائیل تحت رهبری من هیچ تلاشی را از سوی دیوان کیفری بین‌المللی برای تضعیف حق ذاتی خود در دفاع را نخواهد پذیرفت.
 
کریم خان، دادستان ارشد دیوان بین‌المللی کیفری در نوامبر 2023 تایید کرد که در حال انجام تحقیقاتی درباره جنایات جنگی احتمالی در کرانه باختری، غزه و بیت‌المقدس شرقی است که تاریخ آن به 13 ژوئن 2014 بازمی‌گردد.
 
خان گفت که این تحقیقات به تشدید خصومت‌ها و خشونت‌ها از زمان حملاتی که در 7 اکتبر 2023 روی داد، ارتباط دارد.
 

دیگر خبرها

  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد