Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی الله فغانپور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتقادات میرشاد ماجدی از وی بابت اظهار بی اطلاعی از قرارداد با فدراسیون کانادا و مصاحبه‌هایش گفت: امروز باید با ماجدی جلسه‌ای را برگزار کنم. من در جریان نکاتی که ایشان گفته و من از آن بی اطلاع بوده ام، نیستم! در همین جلسه خیلی از مسائل مشخص می‌شود و قطعا باز هم در رسانه‌ها بحث هایم را عنوان خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا شما در جناح بندی هیأت رئیسه فدراسیون علیه ماجدی هستید؟ یادآور شد: من تا با آقای ماجدی صحبت نکنم نمی‌توانم درباره اتفاقات افتاده صحبتی داشته باشم. به هر حال فدراسیون فوتبال نهادی حقوقی است که باید مسائل مربوطه در آن بررسی و شفاف سازی شود.

وی درباره اینکه آیا مدت زمان سرپرستی او در دپارتمان حقوقی به اتمام رسیده است؟ پاسخ داد: خیر! همچنان به کارم ادامه خواهم داد و مشکلی وجود ندارد.

فغانپور در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا در جریان قرارداد بازی ایران - کانادا بوده است؟ گفت: آقای ماجدی مطالبی گفته که لازم است در جلسه امروزم با او درباره این مسائل آگاهی کامل‌تری پیدا کنم!

کد خبر 5500682 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: صفی الله فغانپور فدراسیون فوتبال ایران میرشاد ماجدی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال کانادا مهدی طارمی فدراسیون فوتبال پرتغال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اردوی تدارکاتی دراگان اسکوچیچ کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد