Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص جلسه مشترک نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: این جلسات از بدو شروع کار شورای ششم، با توجه به تجربه‌ای که از قبل در دوره سوم شوراها وجود داشت و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، آغاز به کار کرد و به شورای شهر و نمایندگان شهرستان اصفهان پیشنهاد شد و به این ترتیب جمعه اول هر ماه نشستی برگزار می‌شود و امروز هفتمین جلسه آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هر جلسه موضوعات مختلفی را به عنوان موضوع محوری انتخاب میکنیم، افزود: بنا به ضرورت سایر مسوولان هم در هر جلسه دعوت می‌شوند که در حال حاضر از ابتدای این جلسات شهردار اصفهان، معاونان شهردار، فرماندار اصفهان، معاونین استاندار اصفهان حضور داشتند و تا الان تصمیمات خوبی در زمینه‌های مختلف اتخاذ شده و موضوعاتی که احتیاج به همدلی بیشتری دارد در این جلسات مطرح می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های این جلسه بحث وفاق و همدلی برای حل معضلات اصفهان است، عنوان کرد: نکته دیگر تقسیم کاری است که صورت می‌گیرد که بخش ملی آن توسط نمایندگان مجلس، استانی‌ها توسط فرماندار و معاونین استاندار و موارد شهری توسط شهردار و شورای اسلامی شهر پیگیری می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این جلسات مباحث زیست محیطی، آب، فرهنگی، پدافند غیرعامل و سایر مشکلات مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در جلسه دیروز نیز موضوع اصلی ما مربوط به تصمیمات اخیر دولت در زمینه اقتصاد و تاثیرات آن بر امورات شهری و پروژه‌های عمرانی و... بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قربانی تصریح کرد: حضار و نمایندگان مجلس نیز از محل سالن اجلاس بازدید به عمل آوردند و قرار بر این شد که با درگیر کردن وزارت امور خارجه، وزارت نفت، وزارت صمت و دیگر دستگاه‌ها که تقاضای برگزاری جلسه در این سالن را داشته باشند بحث مربوط به بهره‌برداری انجام شود و مقرر شد این سالن که با هزینه زیادی احداث شده و در حال حاضر یکی از سالن‌های مهم منطقه است توسط این وزارتخانه‌ها بهره‌برداری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر افزود: بحث‌های مربوط به حلقه حفاظتی نیز صورت گرفت و به این منظور در جلسات آتی از نمایندگان دیگر شهرها که در مسیر ۸۰ کیلومتری رینگ چهارم قرار دارند دعوت خواهد شد تا تسهیلگری انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان رینگ چهارم شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان نظیف در برنامه تلویزیونی «به اضافه یک» در شبکه سه سیما، در پاسخ به سوالی در رابطه با ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یکی از نمایندگان یا طرح برخی شبهات در رابطه با بعضی از نمایندگان دیگر، گفت: ما در شورای نگهبان تعارفی با افراد نداریم و سوابق شورای نگهبان هم آن را نشان می دهد، چه در ریاست جمهوری، چه در خبرگان، چه مجلس.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به اینکه این شورا براساس مستندات قضاوت می کند گفت: ما برای کار خودمان باید دلیل داشته باشیم. خیلی حرفها زده می شود، ولیکن بالاخره قاضی باید قضاوت کند، حالا کار ما قضاوت به معنای قضایی نیست ولیکن باید دلایل رد صلاحیت را به افراد توضیح دهیم. نمی توانیم بگوییم براساس شنیده ها قضاوت کردیم. خیلی نکات ممکن است گفته شود ولیکن ۱۲ عضو شورای نگهبان مبنایشان اسناد و عدله محکمه پسند است. یا سندی نیست یا سندی در حدی که مجاب کننده باشد نیست. مکرر در شورا گفته می شود، این حرف گفته شده ولی مستند نیست. تایید شورای نگهبان موجب وجاهت فرد است.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904390

دیگر خبرها

  • پس لرزه ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده مجلس /شورای نگهبان واکنش نشان داد
  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده