Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس صمت لرستان گفت: به منظور تأمین منابع واحدهای تولیدی از محل تسهیلات رونق تولید ۲۸۶ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۸ واحد صنعتی لرستان پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، بهمن جعفری در جمع خبرنگاران این شهرستان  به فعالیت های انجام شده در زمینه تسهیل فعالیت‌های صنعتی اشاره کرد و اظهارداشت: سال گذشته در مجموع 157 مصوبه در ستاد تسهیل استان داشتیم که از این تعداد 63 مصوبه اجرا ، 25مصوبه اجرا نشد و 69 مصوبه نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت لرستان با بیان اینکه از مصوبات مذکور 107 مورد مربوط به بانک‌هاست عنوان کرد: 16 مورد نیز مربوط به امور مالیاتی، چهار مورد مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، 24 مورد مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان و شش مورد نیز مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست بود که از 107 مصوبه مربوط به بانک‌ها 11 مورد اجرا شده، هشت مورد اجرا نشده و 77 مورد نیز در دست اقدام است همچنین در 11 مورد نیز متقاضی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

وی مصوبات حوزه صنعت را 132مورد، جهاد کشاورزی را 21 مورد و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری را چهار مورد برشمرد و گفت: از مصوبه‌های مربوط به صنعت، معدن و تجارت 53 مورد انجام شده و 23 مورد انجام نشده همچنین 56 مصوبه نیز در دست اقدام است.

جعفری تصریح کرد: در بحث جهاد کشاورزی نیز هشت مصوبه انجام شده است و 13 مورد دیگر در دست اقدام است از مصوبات میراث فرهنگی نیز دو مصوبه انجام گرفته و دو مورد انجام نشده است.

وی اظهارداشت: به منظور تأمین منابع واحدهای تولیدی یک محل تسهیلات تحت عنوان «رونق تولید» وجود دارد که در بستر سامانه «بهین‌یاب» انجام می‌گیرد و سپس از تشکیل کمیته کارشناسی در سازمان صمت به طور حتم باید در کارگروه ستاد تسهیل مصوب شوند که شامل «تأمین نقدینگی» و «تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام» می‌شود.

32 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در استان بوشهر پرداخت شدامام‌جمعه سنندج از درصدهای بالای تسهیلات بانکی انتقاد کرددامدار کارت جدید با تسهیلاتی با سود 10 درصد صادر شد

رئیس سازمان صمت لرستان افزود: سال گذشته در مجموع 82 مورد با مبلغ درخواستی 654 میلیارد تومان ثبت شده که در کمیته کارشناسی با 60 مورد موافقت شده که از این تعداد 34 مورد درخواست سرمایه در گردش و 9 واحد نیز درخواست جواز تأسیس داشتند همچنین 17 مورد تولیدی بودند.

وی عنوان کرد: در مجموع مبلغ تأیید شده در کمیته کارشناسی 481 میلیارد تومان بود که برای 18 واحد موفق شد تا تسهیلات مورد نیاز خود را با مبلغ 286 میلیارد تومان دریافت کنند.

 انتهای پیام/642/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دست اقدام میلیارد تومان مورد نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟

یکی از مسائلی که مالک و مستاجر بر سر آن اختلاف دارند، هزینه‌های مربوط به ساختمان است. قانون مشاوران املاک کشور به این سوالات پاسخ داده است.

به گزارش روزیاتو، هزینه‌های کلی و تعمیرات اساسی برعهده مالک است؛ مانند خرابی آسانسور. هزینه تعمیرات ترکیدگی لوله یا مشکلاتی از این دست هم باید از سوی مالک پرداخت شود. رنگ‌آمیزی ساختمان از هزینه‌های مربوط به مالک و هزینه‌هایی مانند تعمیر فاضلاب مشاع و پارکینگ نیز از همین سری است.

تمامی هزینه‌های جزئی که پس از اقامت مستاجر به‌ وجود بیاید، برعهده مستاجر است.

تعویض لامپ‌ها نیز از سری هزینه‌هایی است که مستاجران باید پرداخت کنند. تعمیر قفل در به‌ طور اصولی از سوی مستاجر پرداخت می‌شود.

تعمیرات اختیاری واحد از آن سری هزینه‌هایی است که مستاجر و مالک می‌توانند بر سر آن توافق کنند. مستاجر می‌تواند در صورت توافق هزینه‌های مربوط به مالک را بپردازد تا ماه بعد از اجاره کسر شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام