Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:57:09 GMT

پخت نان لواش در ۲۳ نانوایی زنجان ۲ شیفته شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۱۸۵۳

پخت نان لواش در ۲۳ نانوایی زنجان ۲ شیفته شد

ولی‌الله زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور رفاه حال شهروندان در تهیه و تامین نان مورد نیاز خود با برنامه‌ریزی های انجام شده ۲۳ واحد نانوایی در شهر زنجان در نوبت‌های صبح و بعدازظهر نسبت به پخت نان لواش اقدام می‌کنند.
وی یادآور شد: این واحدهای نانوایی در بیش از ۱۸ شهرک اقماری و محلات زنجان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار داشت: این واحدهای نانوایی در میدان انقلاب، محله بازار بالا، سعدی شمالی، خیابان امام، خیابان امیرکبیر، دروازه ارگ، خیابان فرودگاه و ۱۵ خرداد هستند.
زمانی ادامه داد: در شهرک اسلام آباد چهار واحد، انصاریه سه واحد نانوایی، شهرک لاله، الهیه، کوی فرهنگ، امیرکبیر، پونک، کوی قائم و گلشهر نیز هرکدام یک واحد فعالیت خود را ۲ نوبته کرده اند.
وی تصریح کرد: همه این واحدها فقط نان لواش پخت می کنند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: زمان فعالیت این واحدها روزانه از ساعت هفت تا ۱۴ ظهر و در بعدازظهرها نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، استان زنجان ۶ کارخانه آرد سازی دارد که آرد تولیدی در این مراکز به وسیله شرکتهای حمل و نقل توزیع می‌شود به بیش از یک‌هزارو ۶۰۰ نانوایی در سطح شهرها و روستاهای استان توزیع می‌شود.

برچسب‌ها آرد زنجان هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد زنجان هدفمندی یارانه آرد زنجان هدفمندی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام