Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه نویی می گوید در فوتبال در اروپا برخلاف ایران برنده و بازنده از بازی لذت می‌برند

امیر قلعه نویی سرمربی باتجربه فوتبال ایران نظرات جالبی در مورد لیگ قهرمانان اروپا و تقابل امروز رئال مادرید و لیورپول دارد.

به گزارش طرفداری، امیر قلعه نویی در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا و دیدار نیمه نهایی این تورنمنت بین رئال مادرید و منچستر سیتی به ایلنا گفت:

قبل از اینکه بخواهیم راجع به مسائل فنی صحبت کنیم لازم است در مورد درس‌هایی که ما از این بازی‌ها می‌گیریم صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی منچستر سیتی و رئال مادرید همانطور که همه دیدند مربی بزرگ و با تجربه‌ای مثل گواردیولا فکر می‌کرد کار تمام شده است ولی در عرض چند دقیقه همه چیز تغییر کرد. آنجا یاد صحبت استاد بزرگم آقای حشمت مهاجرانی افتادم که فکر می‌کنم حدود 20 سال پیش به من گفت امیر من 40 سال است که مربی هستم و هنوز صحنه‌هایی در فوتبال اتفاق می‌افتد که برایم تازگی دارد. واقعاً اینطور است.

او افزود:

مورد بعدی در مورد مسائل اخلاقی است که شما در همان بازی منچسترسیتی مقابل رئال مادرید آنهم در آن سطح بالا از فوتبال شما در عرض 3 دقیقه فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهی و حذف می‌شوی ولی بعد از سوت پایان بازی مربیان دو تیم نزد هم می‌روند و به هم تبریک می‌گویند و یکدیگر را در آغوش می‌کشند. این بزرگترین درسی بود که از این بازی می‌شد بگیری ولی در فوتبال خودمان طرف وقتی تیمش می‌برد می‌گوید کار تاکتیکی انجام داده‌ایم ولی بعد از باخت زمین و زمان را زیر سوال می‌برند. خواهش من از این عزیزان این است که اگر می‌خواهند از لیگ قهرمانان اروپا و فوتبال روز دنیا چیزی برداشت کنند این مسائل را ببینند. این توصیه را به خودم هم می‌کنم. فوتبال لذت و قشنگی‌اش به این رفتارها و اخلاق‌هایی است که ماندگار می‌شود که متاسفانه در کشور ما خیلی کمرنگ شده است. بردشان را به آنالیز خوب و کار تاکتیکی ربط می‌دهند و و شکستشان را به زمین زمان ربط می‌دهند و می‌گویند نمی‌خواهند ما موفق شویم و مسائلی از این دست. حالا نمی‌خواهم خیلی این مسائل را باز کنم.

سرمربی باتجربه فوتبال ایران در مورد صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت:

ما در اجلاس هلسینکی که با آقای دکتر معینی حضور داشتیم به این موضوع رسیدم که نقش شانس در فوتبال چقدر پررنگ است و آنجا روی این موضوع تاکید داشتند که حتی اگر یک تیم همه چیزش سرجای خودش باشد بازهم شانس چقدر نقش پررنگی دارد. به نظرم رئال مادرید اینجا شانسی که لازمه موفقیت است را برای صعود به فینال داشت. مقابل چلسی و منچسترسیتی و پاریسن‌ژرمن این شانس را داشت و به فینال صعود کرد.

قلعه نویی در مورد تیم لیورپول عنوان کرد:

چیزی که من در تیم لیورپول دیدم نقطه قوت این تیم در 50 متر رو به جلو است. پرسی که این تیم از جلو انجام می‌دهد و خط حمله زهرداری که دارد درست نقطه ضعف تیم رئال است. رئال مادرید جلوی منچسترسیتی و چلسی نشان داد در خط دفاعی ضعف دارد و گل‌های زیادی که خورده گواه این مدعاست. این می‌تواند پاشنه آشیل تیم رئال در فینال باشد که قطعاً کادرفنی این تیم برایش برنامه دارد.

وی در مورد پیش بینی از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و اینکه خودش در اروپا طرفدار کدام تیم است، عنوان داشت:

من طرفدار تیم خاصی نیستم و فوتبال روز دنیا را یکی برای اینکه از آن نکاتی یاد بگیرم دنبال می‌کنم و دیگر برای اینکه از آن لذت ببرم و با این توضیحاتی که من دادم فکر می‌کنم قسمت آسیب پذیر رئال مادرید شاید کار دستش بدهد و شانس لیورپول بیشتر باشد ولی در کل فوتبال جذابیتش به این است که قابل پیش بینی نیست و هر دو تیم راه یافته به فینال تیم‌های بزرگی هستند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

سرمربی گل گهر در پایان عنوان کرد:

در کل امیدواریم بازی زیبایی ببینیم که صد در صد هم همینطور خواهد شد چون آنجا فقط به فوتبال و لذت فوتبال می‌پردازند و دنبال مسائل حاشیه‌ای مثل اینجا نیست و موارد منسوخ شده و نخ نما که فقط مختص فرهنگ فوتبال ماست در آنجا جایی ندارد و از همین موضوع هم آسیب دیده‌ است. برای مردم ایران هم در پایان آرزوی سلامتی و رفع مشکلات دارم و امیدوارم دغدغه‌های اقتصادی هرچه زودتر برطرف شود. سفره مردم خالی است و باید به درد مردم رسیدگی شود.

اخبار داغ 

پیام حسن یزدانی به مردم آبادان: ناراحتی شما خواهران و برادرانم ناراحتی من هم هست استوری سیدجلال حسینی در واکنش به صعود ملوان به لیگ برتر / عکس جشن با شکوه قهرمانی آاس رم در سطح پایتخت ایتالیا / عکس غیبت 6 بازیکن در بازی تمرینی امروز رئال مادرید

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید قلعه نویی امیر قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی، اعتماد به نفس زیادی در لیگ قهرمانان دارد.

طرفداری | رئال مادرید امروز در کمپ تمرینی خود یک مهمان ویژه داشت. الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا.

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس امروز در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین رئال مادرید باشد. دل پیرو در مصاحبه‌ای به تمجید از رئال مادرید، سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی و ستاره جوان این تیم، جود بلینگام پرداخته و شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانسته است.

تشویق در استادیوم برنابئو

تشویقی که هواداران رئال مادرید در برنابئو به من هدیه دادند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است. واقعاً شگفت‌انگیز بود.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی فردی بسیار باهوش است، به بازیکنان و کادر فنی گوش فرا می‌دهد. بهترین ویژگی کارلتو این است که او در محیط کاری ایده آل برای کسب پیروزی های متعدد، روابطی صمیمی ایجاد می‌کند.

جود بلینگام

بزرگترین ویژگی بلینگام، علاوه بر کیفیت فیزیکی، فنی و گلزنی، شخصیت اوست که در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی می کند و بازی کردن با این شخصیت و کنترل احساسات باورنکردنی است. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بالای او داشته است.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی اعتماد به نفس زیادی دارد و همچنین سابقه بسیار درخشانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید