Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت‌های ارتباطات و اطلاعات در این استان رضایت بخش نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، سید محمود رادمنش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین دغدغه مدیران دولت سیزدهم جلب رضایت مردم به ویژه مردم محروم و کمتربرخوردار با توسعه خدمات و زیرساخت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رسالت اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد: این دولت با مردم گره خورده و معتقد به مبانی مردمی انقلاب است که در این راستا خدمات رسانی و‌توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کمتربرخوردار جزو اولویت‌ها می‌داند.

نماینده ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه حل مشکلات ارتباطی مناطق مختلف استان اقدامات متعددی آغاز شده که امید داریم تا پایان سال شاهد رفع دغدغه‌های مردمی در این زمینه باشیم.

رادمنش به عدم وجود زیرساخت‌های ارتباطی لازم در استان اشاره کرد و افزود: برنامه وزارت ارتباطات دولت سیزدهم، توسعه زیرساخت باکیفیت و سرعت بالا در استان و کشور است.

وی به امضای تفاهم نامه توسعه شبکه فیبر نوری در استان با مجری ملی اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه با هدف دسترسی 80 درصد از خانوارهای استان به شبکه ارتباطی مبتنی بر فیبر(Ftth) تا پایان دولت سیزدهم امضا شده و در حال پیگیری است.

رادمنش همچنین در خصوص گلایه برخی از مردم شریف روستاهای استان مبنی بر عدم پوشش اشاره کرد و ادامه داد: در برخی از روستاها ما از طریق اپراتورهای مختلفی خدمت ارائه می‌دهیم که تقاضا دارم مردم شریف این مناطق از خدمات دیگر اپراتورها نیز استفاده کنند.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارت ارتباطات و ارتش امضا شد سرلشکر موسوی: ارتش آماده همکاری با وزارت ارتباطات است مدیرعامل فولاد هرمزگان روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت

وی همچنین از پیگیری دغدغه‌های مردم و مسئولان ارشد استان در خصوص رفع مشکلات ارتباطی خبر داد و افزود: همکاران ما در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهادگونه در حال تلاش برای رفع این نگرانی‌ها هستند.

انتهای پیام/544/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارتباطات وزارت ارتباطات وزارت ارتباطات دولت سیزدهم زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد