Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس در یادداشتی با اشاره به حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، خواستار برخورد جدی با مسببان و مقصران این فاجعه مدیریتی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محسن پیرهادی، رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در یادداشتی کوتاه با اشاره به حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان نوشت:  همه ایران در رنج و غم جانسوز آبادان سهیم‌اند، غمی جانسوز در آستانه حماسه ی سوم خرداد و آزادی خرمشهر؛ تقارنی که مهجوریت خوزستان را باز هم به رخ کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه ای که در ابعادی بسیار بزرگ‌تر از وقایع مشابه‌ش ایران را دوباره داغدار کرده است.

آنچه که در نگاه اولیه و از ابعاد و‌ چگونگی وقوع حادثه ریزش برج نیمه کاره‌ی متروپل آبادان هویداست این است که دور زدن و نادیده گرفتن  قانون در روند ساخت این مال تجاری عامل اصلی فاجعه است.

عدم اخذ برخی مجوزها، سستی بنا و عدم مهندسی دقیق این برج، سه فاکتور اصلی بروز این حادثه‌اند که پیکان اتهام را باز هم به سمت مدیران ناکارآمد و مدیران فراری از قانون نشانه می‌گیرد.

داغ پلاسکو باید پایان تراژدی‌های این چنینی می‌شد اما امروز داغی وسیع‌تر از پلاسکو بر تن ایران نشسته است که به نظر می‌رسد تنها، برخورد جدی با مسببان و‌ مقصران این فاجعه ملی می‌تواند پایان راه تکرار چنین فجایعی شود.

در همین راستا فراکسیون مدیریت شهری مجلس تا یافتن مقصر یا مقصران اصلی این فاجعه پیگیر خواهد بود تا به سهم خود مانع از تکرار چنین حوادثی شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متروپل متروپل فراکسیون مدیریت شهری مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها