Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@15:57:49 GMT

چرا عملیات آواربرداری متروپل به طول انجامیده است؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۳۰۹۲

چرا عملیات آواربرداری متروپل به طول انجامیده است؟

محمدحسن نامی گفت: عملیات آواربرداری متروپل را می توان به شکل خشن انجام داد و به سرعت به اتمام رساند اما این اقدام نیازمند حوصله و دقت است تا علاوه براینکه به ساختمان های اطراف کمترین آسیب وارد شود؛ از ریزش مجدد سازه متروپل جلوگیری به عمل آید تا فاجعه دیگری شکل نگیرد و شناسایی جانباختگان نیز با مشکل مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه حضور در محل حادثه ریزش برج دوقلوی متروپل آبادان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: علت کندی و تاخیر چند روزه در عملیات آواربرداری محل حادثه این است که دقت فدای سرعت عمل نشود.

وی افزود: از طرف دیگر به کارگیری مصالح موجود در این سازه، ۴ سال به طول انجامیده است و قاعدتا خارج کردن این حجم از متریال به زمان نیاز دارد.   رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: همچنین در مرحله اول اولویت ما پیدا کردن افراد زنده در زیر آوار بود و در نتیجه عملیات آوار برداری به آهستگی پیش می رفت تا آسیب کمتری به این عده وارد شود.    نامی ادامه داد: تا کنون نیز ۳۷ نفر مصدوم از زیر آوار خارج شدند که از این تعداد ۳ نفر در بیمارستان بستری و مابقی پس از مداوای سرپایی مرخص شدند.   وی بیان کرد: در حال حاضر نکته دارای اهمیت در روند آواربرداری این است که به پیکرهای جامانده در زیر این ویرانه کمترین آسیبی وارد شود.   رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: عملیات آواربرداری را می توان به شکل خشن انجام داد و به سرعت به اتمام رساند اما این اقدام نیازمند حوصله و دقت است تا علاوه براینکه به ساختمان های اطراف کمترین آسیب وارد شود؛ از ریزش مجدد سازه متروپل جلوگیری به عمل آید تا فاجعه دیگری شکل نگیرد و شناسایی جانباختگان نیز با مشکل مواجه نشود.    انتهای پیام/  

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات آواربرداری وارد شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی در راه کشور / کدام استان ها بیشترین بارش را دارند؟ (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد
  • ایران سراسر باران؛ ۱۰ روز پربارش در راه است
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)