Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:46:14 GMT

وظایف هر بخش در خصوص پل‌های سواه‌رو پایتخت ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۳۵۰۱

وظایف هر بخش در خصوص پل‌های سواه‌رو پایتخت ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امین شالبافان، از ابلاغ ماتریس تفکیک وظایف تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه‌ای و لرزه‌ای پل‌های سواره رو شهر تهران توسط معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت حفاظت، حراست و همچنین نگهداری و نگهداشت پل‌های سواره رو شهر تهران و پیرو دستور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص احصاء وظایف و مشخص شدن متولیان هر بخش، کارگروهی متشکل از مدیران و کارشناسان شرکت یادمان سازه، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و همچنین اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران تشکیل و طی جلسات متعدد ماتریس تفکیک وظایف تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه‌ای و لرزه‌ای پل‌های سواره رو شهر تهران تهیه و پس از جمع بندی و تصویب در کارگروه یاد شده، توسط معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به کلیه مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت یادمان سازه در این خصوص از وظیفه نگهداری، حفاظت و حراست از اجزای سازه‌ای و غیر سازه‌ای پل‌های شهر تهران توسط مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران سخن گفت و تعمیرات جزئی پل‌ها را بخشی دیگر از وظایف شهرداری‌های مناطق دانست که در این ماتریس ذکر شده است.

وی همچنین اجرای تمامی تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی سازه‌ای و لرزه‌ای پل‌های سواره رو شهر تهران را از جمله وظایف تصریح شده شرکت یادمان سازه در این ماتریس دانست و گفت: انجام بازرسی‌های سطح ۲ و ۳ و به روز رسانی سامانه جامع تعمیر و نگهداری پل‌های شهر تهران از دیگر وظایف ذکر شده این شرکت در ماتریس فوق می‌باشد.

ماتریس تفکیک وظایف تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه‌ای و لرزه‌ای پل‌های سواره رو شهر تهران متشکل از سه گام تهیه اسناد فنی و دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری، مطالعات تعمیر نگهداری و راهبری سامانه جامع تعمیر و نگهداری پل‌های شهر تهران و اجرای طرح‌های تعمیر و نگهداشت پل‌ها است و شرح وظایف هر یک از سازمان‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه معاونت فنی و عمرانی و همچنین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در آن مشخص و ابلاغ شده است.

کد خبر 5500941

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران ساختمان متروپل موزه آتش نشانی کمیته امداد امام خمینی اجتماع سلام فرمانده میراث فرهنگی شورای شهر شهر تهران قوه قضاییه متروپل آبادان علیرضا زاکانی شهرداری تهران فنی و عمرانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

محمدحسن اسدی در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

او ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است، اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود