Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال مخالف حضور بازیکنان این تیم در اردوی پیش روی تیم ملی است و تأکید دارد تیمش با همراهی ملی‌پوشان لیگ را به اتمام برساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که قرار بود هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) برگزار شود، اما در پی لغو سه دیدار هفته بیست‌ونهم به دلیل آلودگی هوا این بازی‌ها فردا به انجام خواهد رسید و هفته سی‌ام لیگ برتر در زمانی دیگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با کانادا، طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار است بازیکنان دعوت شده به این تیم نهم خرداد برای برگزاری اردویی به قطر بروند. در همین راستا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در تماس تلفنی با حمید استیلی مدیر تیم ملی درخواست کرده است بازیکنان ملی‌پوش استقلال پس از حضور در جشن قهرمانی به اردوی تیم ملی اضافه شوند. استیلی هم پاسخ به این درخواست را به نظر سرمربی تیم ملی منوط دانسته است. با این حال مجیدی به طور جدی مخالفت خود را با حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی تیم ملی و غیبت در بازی هفته پایانی لیگ برتر اعلام کرده است.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال منتظر بازی پرسپولیس - شهر خودروی مشهد است تا در صورتی که نماینده مشهد برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی نتیجه نگیرد و سقوطش به لیگ دسته اول حتمی شود، دیدار استقلال با نفت مسجدسلیمان که تشریفاتی خواهد شد، در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه برگزار کند. اگر شهر خودرو بتواند پرسپولیس را شکست دهد دیدار استقلال - نفت اهمیت زیادی پیدا می‌کند و فدراسیون مجبور است این بازی به اضافه دیدار هفته پایانی شهر خودرو با فولاد خوزستان را همزمان برگزار کند. با این شرایط، اردوی تیم ملی احتمالاً بدون حضور ملی‌پوشان استقلال آغاز می‌شود.

خبر دیگر اینکه، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال از روز گذشته تمرینات انفرادی خود را با آبی‌پوشان استارت زد و قرار است با تلاش پزشکان به دیدار هفته پایانی برسد. محمد دانشگر به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با مس رفسنجان از همراهی آبی‌پوشان محروم است.

تلاش پزشکان استقلال برای حضور چشمی در بازی با نفت مسجدسلیمان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرهاد مجیدی استقلال تیم ملی فوتبال فرهاد مجیدی استقلال ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟