Web Analytics Made Easy - Statcounter

قوام کریمی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: اخلاص در کار ما را عزیز می‌کند و خداوند عاشق صفات خوب انسان‌ها است.

او گفت: راست‌گویی و صداقت است که انسان را عزیز می‌کند، و این صفت سبب می‌شود که خداوند انسان را عزیز و جایگاهش را رفیع کند و در این کاری که به من سپرده شد تلاش کردم هم اقتدار نیرو‌های مسلح حفظ شود و هم امنیت مردم خدشه نبیند و این چیزی است که خداوند هم به آن اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی گفت: هماهنگی خوبی با مجموعه‌های نیرو‌های مسلح و دادگستری ایجاد شده است و در زمینه فردی نیز تلاش کردم که از علم غافل نشوم و ۶۰ مقاله علمی در سال‌های اخیر داشتم همچنین توجه به همکاران خودم نیز همواره مدنظرم بوده است.

علی محمدی دادستان جدید نظامی استان فارس نیز گفت: امنیت ملی و نظم عمومی بستر آرامش و برقراری فعالیت‌های اجتماعی است و نیرو‌های مسلح به عنوان نیروی منضبط و منظم تشکیل شدند تا نظم داخلی و امنیت و پاسداری از مرز‌های کشور را انجام دهند.

او گفت: برای تحقق این مهم نیرو‌های مسلح باید مقتدر و قانونمند باشند و نیروی مسلح اگر از قانون خارج شود ناامنی و بی‌نظمی در جامعه ایجاد می‌گردد و در این مسئولیت با توجه به اسناد بالادستی اقدامات مهم را به انجام خواهم رساند چراکه فرصت‌ها کوتاه است و باید این فرصت کوتاه خدمت را غنیمت شمرد.

رسول کریمی رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح فارس نیز در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح از ارکان مهم دفاعی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند و ماموریت‌های خطیری در راستای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور انجام دادند.

او گفت: نیرو‌های مسلح دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و همه ایرانیان و جهان شاهد مردمی بودن نیرو‌های مسلح در حوادثی مانند سیل و زلزله و کرونا بودند.

رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: نیرو‌های مسلح در ایام کرونا خدمات بی‌نظیری به آحاد مردم ارائه کردند که تامین و توزیع کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر از جمله آن‌ها بود.

او گفت: نیرو‌های مسلح متواضعانه و مقتدرانه در خدمت مردم هستند و امروز در اوج اقتدار قرار دارند به گونه‌ای که امکان هر گونه تعرض از دشمنان سلب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس سازمان قضایی نیرو نیرو های مسلح او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی