Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا دکتر بهرام عین اللهی با صدور پیامی خطاب به شرکت کنندگان در هفتاد و نهمین اجلاس مدیران پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهد آورده است: امید است با هماهنگی درون بخشی در نهادهای پرستاری به‌ ویژه همراهی سازمان نظام پرستاری و با مدیریت معاونت پرستاری سازوکارهای لازم برای اجرای تمام‌ و کمال این قانون به‌زودی محقق شده و به خواسته دیرینه جامعه پرستاری پاسخ لازم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بهرام عین اللهی در این پیام که توسط معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرائت شد افزود: موضوع عدالت و تعالی در نظام سلامت که به‌عنوان راهبرد وزارت بهداشت در دوره جدید تعیین‌شده است این پیام را به همه ما منتقل می‌کند که مردم در همه جای کشورمان شایسته خدمات عادلانه و متعالی هستند و تعالی در خدمات سلامت بدین‌ معنی است که همه ارکان نظام سلامت در یک حرکت جهادی و انقلابی می‌بایست صلاحیت‌ها و شایستگی‌های خود را برای خدمت ارتقا ببخشند و این خدمات متعالی را در بستری عادلانه و به‌دور از هرگونه تبعیض ارائه کنند.

وی ادامه داده است: بدون تردید مجموعه پرستاری کشور با بدنه بیش از ۲۰۰ هزار نیروی توانمند و باانگیزه ظرفیت بسیار مهمی برای دستیابی به این هدف یعنی عدالت و تعالی در نظام سلامت است.

در ادامه پیام وزیر بهداشت آمده است: خدمات پرستاری بخش مهم و پایه‌ای در نظام سلامت همگانی در همه کشورهاست و  نظام سلامت در جمهوری اسلامی در طول سال‌های پس‌ از انقلاب همواره از تلاش‌های صادقانه و عالمانه پرستاران برخوردار بوده‌ است و اوج این همراهی و همکاری در هشت سال دفاع مقدس و حضور پرستاران در میدان جنگ و همراهی با رزمندگان و خلق صحنه‌های ایثار و شهادت دیده شد که این جان افشانی در مراقبت از مدافعان حرم همچنان ادامه دارد و نیز نقطه اوج این خدمات در سال‌های اخیر در مقابله با پاندمی کووید ۱۹ ارزش و اعتبار پرستاران را در خاطر همه مردم ایران دوچندان کرد.

هفتاد و نهمین اجلاس مدیران پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران پرستاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور و ۴۰ نفر از مدیران ستادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد و به مدت ۲ روز در مرکز همایش‌های بین المللی شهدای سلامت در حال برگزاری است.

برچسب‌ها مشهد دفاع مقدس بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد جمهوری اسلامی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعتبار دولت سیزدهم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دفاع مقدس بهرام عین اللهی مشهد دفاع مقدس بهرام عین اللهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد جمهوری اسلامی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعتبار دولت سیزدهم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت علوم پزشکی نظام سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب