Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۳۰ اردیبهشت الی ۶ خرداد ۱۴۰۱) گفت: در طول این مدت در مجموع ۱۸۰۷۵ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این ماموریت‌ها ۴۸۰۹ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۳۲۶۶ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این مدت ۵۱۵۶۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متاسفانه ۲۱۵۲ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده اند.

به گفته طبری از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در طول هفته گذشته، ۲۹۰۴ مورد حوادث ترافیکی و ۲۶۲۶ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده اند.

او گفت: در این بازده زمانی ۵ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که خوشبختانه این آمار نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

در طول هفته گذشته، اورژانس هوایی ۸ سورتی پرواز داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث اورژانس هوایی هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان