Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری امروز شنبه به همراه رئیس کل دادگستری استان گیلان، شهردار رشت و مسئولان شهرستانی در بازدید از چند واحد مسکونی که به صورت غیرمجاز در سطح این شهر ساخته شده بود با اشاره به گزارشات مردمی اظهار داشت: برخی افراد سوجو با ساخت و سازهای غیر مجاز در کاربری های غیر مسکونی، بدون ضابطه و اصول شهرسازی و فنی اقدام به ساخت بنا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ساختمان ها از استحکام لازم برخوردار نبوده و از استاندارهای لازم ساخت و ساز به بهره اند تصریح کرد: شهرداری موظف این چنین مواردی را با تشکیل پرونده به کمیسیون های مربوطه بفرستند و آراء صادره در این کمیسیون ها نیز اجرایی گردد.

دادستان مرکز استان گیلان اجرایی نشدن آراء سال های گذشته را یکی از عوامل طمع افراد سودجو برای ادامه چنین فعالیت هایی برشمرد و افزود: این ساختمان ها فاقد اصول مدیریت شهری بوده و مردم نباید برای خرید چنین ساختمان هایی اقدام نمایند.

وی در پایان از عزم واحد و اراده جدی تمام مدیران شهرداری در عدم احداث ساختمان های غیر مجار خبر داد و گفت: دستگاه قضایی نیز از اقدامات شهرداری ها در جهت تخریب بناهای غیر اصولی حمایت می کند تا از بروز معضلات اساسی در آینده پیشگیری شود و هرگونه اهمال و مسامحه در انجام وظیفه منجر به تضییع حقوق بیت المال، برخورد قاطع قانونی را به دنبال دارد.

برچسب‌ها تخریب خانه کانون وکلای دادگستری گیلان شهرداری رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخریب خانه کانون وکلای دادگستری گیلان شهرداری رشت تخریب خانه کانون وکلای دادگستری گیلان شهرداری رشت گیلان ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار