Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا کرمی پیش‌ازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد، با ابراز خرسندی از حسن اعتماد رئیس این ستاد در کشور و مسئولان ارشد استانی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در این عرصه برای بنده حقیر فراهم شده و امیدوارم شرمنده مردم و حضرت سیدالشهدا(ع) نشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملاک و معیار کارها در این ستاد، باید فقط عشق به امام حسین(ع) باشد، گفت: بنده در میان برادران و خواهران اهل‌سنت کردستان کسانی را می‌شناسم که عشق و علاقه آنها نسبت به اهل بیت(ع) کمتر از اهل تشیع نیست.

مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با بیان اینکه این ستاد یادگار شهید سلیمانی است، تصریح کرد: قطعاً با نگاه بلندی که سردار دل‌ها فرای مرزهای اسلامی کشور داشتند، امروزه رفتار و منش حاج قاسم تبدیل به مکتب شده و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده این راه پر افتخار و حافظ باشیم.

وی افزود: کار کردن در این حوزه برای بنده افتخار و امیدواریم به برکت خون شهدا بتوانیم با کارهای فرهنگی، شاهد ارتقای جایگاه این مجموعه باشیم.

کرمی بیان کرد: امیدواریم در پیشبرد اهداف ستاد بازسازی عتبات عالیات از تجربیات رئیس سابق این ستاد در استان بیش از پیش تلاش کنیم.

مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان عنوان کرد: از تذکرات و انتقادات سازنده استقبال کرده و انتظار داشته هر کجا که مسیر را کج رفتیم دلسوزان تلنگری به ما وارد کنند.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات، مسئول سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه خادمی ستاد و محبت اهل بیت سرمایه ارزشمندی است که خداوند به ما عنایت کرده و سعادت دنیا و آخرتمان در گرو این محبت است، اظهار کرد: توسعه و آباد کردن ابنیه و اماکنی که منتسب به پیامبر(ص) است، یک افتخار است.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمنان این است که این اماکن را منهدم و از بین ببرند، افزود: ستاد بازسای نیز تمام هم و غمش این است که این اماکن فراخور شان و جایگاهش حفظ و آباد شود. شهید سلیمانی سنگ بنای ستاد عتبات را گذاشتند تا غبار محرومیت از این ستاد زدوده شود و خوشبختانه روز به روز تنومندتر می‌شود

مسئول سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با بیان اینکه مسئولیت‌ بنده در این حوزه بدون چشمداشت و مأموریتی بوده نه به خاطر شغل و کسب منفعت خاطر نشان کرد: از 8سال گذشته کار را به صورت تشکیلاتی آغاز و از ظرفیت‌های استان استفاده و باور عمومی مردم کردستان را نسبت به ستاد بازسازی تقویت کردیم.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اعزام مواکب اربعین از کردستان در سال 95 به کربلا افزود: در همان سال چهار مواکب در کربلای معلی و 40 موکب داخلی در سطح استان برپا و در کشور خوش درخشیدیم.

سادات با بیان اینکه متأسفانه زیرساختی برای فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات وجود ندارد، ابراز داشت: شاید بخاطر مشغله کاری نتوانسته‌ایم آنچنان که باید و شاید دَین خود را به اهل بیت(ع) ادا کنیم اما در طول 4 سال قبل از مسئولیت بنده 22 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده بود که این میزان تنها در سال گذشته 300میلیون تومان بود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: معرفی الگوهای رفتاری و اخلاقی حضرت سیدالشهدا(ع) در دستور کار قرار گیردناگفته‌هایی از آخرین توصیه‌های ‌"حاج قاسم" به اعضای ستاد عتبات/ اجازه دهید عتبات بالاتر از هر مسئله سیاسی قرار ‌گیرد

در پایان این مراسم از زحمات سادات قدردانی و کرمی به عنوان مسئول جدید این ستاد در استان رسماً معرفی شد.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان مسئول جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق

منابع خبری از حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از میدل ایست نیوز، میدان گازی کورمور اقلیم کردستان مورد حمله قرار گرفت.

یک مسئول امنیتی در میدان گازی کورمور اعلام کرد که این میدان گازی بدون در پی داشتن تلفات جانی، مورد حمله قرار گرفت.

مسئول امنیتی ضمن تاکید بر تداوم تولید بدون وقفه میدان گازی کورمور، اعلام کرد خسارت وارده در پی این حمله، مادی و جزئی است.

همچنین رمک رمضان فرماندار منطقه چمچمال گفت این حمله با پهپاد صورت گرفته است.

کورمور یکی از روستاهای توابع منطقه «قادر کرم» در استان سلیمانیه اقلیم کردستان است و این میدان گازی یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی به ویژه گاز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه