Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اگرچه شروع سال جدید مساوی با افزایش قیمت در بازار خودرو بود اما از اواسط اردیبهشت ماه و در پی انتشار اخبار مثبت همچون آزادسازی واردات، قیمت‌ها در بازار خودرو روند ریزشی به خود گرفتند و طی چند روز گذشته، قیمت‌ها باثبات مانده‌اند.

البته آنطور که فعالان بازار خودرو می‌گویند، با توجه به اینکه خریداران منتظر گشایش‌های بیشتر و ریزش قیمت‌ها هستند، بازار دچار یک رکود سنگین شده است و خریداران صرفاً برای مطلع شدن از آخرین قیمت‌ها در بازار حضور می‌یابند و تا زمان به ثبات رسیدن وضعیت، قصدی برای خرید ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول زیر میانگین قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار قابل ملاحظه است.

خودرو (مدل ۱۴۰۱) قیمت بازار ۷ خرداد کوییک اتوماتیک ۳۴۵ میلیون تومان کوییک دنده‌ای ۲۲۰ تا ۲۲۳ میلیون تومان پراید ۱۱۱ (مدل ۹۹) ۲۰۰ تا ۲۰۳ میلیون تومان پراید ۱۳۱ (مدل ۹۹) ۱۷۵ میلیون تومان تیبا صندوق‌دار ۱۹۲ میلیون تومان تیبا هاچ‌بک EX ۲۰۱ تا ۲۰۵ میلیون تومان ساینا EX دنده‌ای ۲۲۰ میلیون تومان رانا پلاس ۲۹۵ میلیون تومان ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۰۰ تا ۳۰۵ میلیون تومان ۲۰۶ تیپ ۵ (مدل ۹۹) ۳۴۵ تا ۳۵۰ میلیون تومان سمند LX، EF۷ ۳۳۲ تا ۳۳۵ میلیون تومان سمند LX ساده ۳۰۰ میلیون تومان تارا اتوماتیک ۵۹۵ میلیون تومان پژو پارس LX ۳۸۰ تا ۳۸۲ میلیون تومان دنا معمولی ۳۹۵ تا ۴۰۰ میلیون تومان سورن پلاس ۳۷۵ تا ۳۷۶ میلیون تومان کد خبر 5501052 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو واردات خودرو روسیه وزارت جهاد کشاورزی بانک مرکزی ایران نهاده های دامی بورس قانون چک عمان رستم قاسمی بانک کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت دیپلماسی انرژی وام ودیعه مسکن شورای پول و اعتبار قیمت طلا میلیون تومان قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X۵۵ پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

کد خبر 850362 برچسب‌ها استاندارد خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت جدید گوشت و مرغ اعلام شد/ جدول قیمت
  • قصه ناتمـام رکود در بورس
  • آرامش در بازار خودرو
  • ثبات قیمت دلار و سکه ادامه دارد
  • ریزش بورس ادامه دار شد؛ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل