Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر فرانسوی بارسلونا مورد توجه لیورپول قرار دارد. 

لیورپول، عثمان دمبله را می خواهد. 

طرفداری | عثمان دمبله قراردادش با بارسلونا را تمدید نکرده و با ادامه این روند تا چند هفته دیگر به بازیکن آزاد تبدیل می شود. طی ماه های اخیر نام چند باشگاه پیرامون دمبله مطرح شده و از قرار معلوم یک باشگاه جدید هم با مدیربرنامه های او تماس برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیربرنامه دمبله: آینده عثمان نامشخص است؛ وقتی زمان درست فرا برسد، او تصمیم خواهد گرفت

بنا به ادعای اسپورت، لیورپول با ایجنت عثمان دمبله ارتباط برقرار کرده و شرایط جذب وی را جویا شده است؛ لیورپول از جمله تیم هایی است که احتمالا تغییرات زیادی در خط حمله خود تجربه خواهد کرد؛ مخصوصا حالا که سادیو مانه گزینه اصلی بایرن مونیخ برای خط تقویت خط حمله به حساب می آید. 

اطمینان بایرن مونیخ از جذب سادیو مانه

اخبار داغ 

پیام حسن یزدانی به مردم آبادان: ناراحتی شما خواهران و برادرانم ناراحتی من هم هست استوری سیدجلال حسینی در واکنش به صعود ملوان به لیگ برتر / عکس جشن با شکوه قهرمانی آاس رم در سطح پایتخت ایتالیا / عکس غیبت 6 بازیکن در بازی تمرینی امروز رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم

اکانت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی، به معرفی پیراهن اصلی این تیم در فصل بعد پرداخت.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها