Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات تیراندازی رخ داده در خیابان طالقانی تهران گفت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار، چهار نفر کشته و دو نفر زخمی شده بودند که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرارداشت. تحقیقات اولیه نیز حاکی از آن بود که ضارب درپی اختلافات ملکی که از سال ها پیش وجود داشت، دست به این کار زده و متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگیری این فرد در دستور کار ماموران قرار داشت، گفت: این فرد صبح امروز در حوالی خیابان طالقانی و فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه مورد شناسایی قرار گرفت. این فرد به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک کرد که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

جزئیات و تصاویر جدید حمله مسلحانه به ماموران پلیس در تهران | آخرین وضعیت ماموران پلیس؛ سرنوشت ضارب

اولین تصاویر حمله مسلحانه به یک کلانتری تهران | ۳ مامور پلیس مورد حمله افراد مسلح قرار گرفتند  جانشین رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت هدف حمله مسلحانه در تهران توضیحات دادستان تهران درباره تیراندازی در خیابان طالقانی

دادستان تهران گفت: ضارب حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی دستگیر شد و تحقیقات در خصوص این حادثه در حال انجام است.

 علی صالحی در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی، عنوان کرد: صبح امروز پس از اطلاع از حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی تهران بلافاصله به همراه معاون و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شدیم.

وی افزود: در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید اقدام به تیراندازی کرده بود که بر اثر این حادثه ۴ نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند.

دادستان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ضارب دستگیر شده است، عنوان کرد: این فرد مجرم روز گذشته نیز ۴ تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری بود.

صالحی افزود: دستورات لازم برای بررسی این پرونده صادر شده است و تحقیقات درخصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 679552 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی حوادث ایران تیراندازی در خیابان طالقانی حادثه تیراندازی ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم

رسانه‌های عبری زبان از زد و خورد و درگیری شدید بین تظاهرات کنندگان خواهان امضای فوری توافق مبادله اسرا و نیروهای امنیتی در خیابان‌های تل‌آویو خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری وای نت در خبری در این رابطه نوشت: تظاهرات کنندگان معترض به سیاست‌های کابینه نتانیاهو که خواهان توافق فوری برای آزادی اسرا هستند، تلاش کردند تا از حلقه ایجاد شده توسط نیروهای امنیتی عبور کنند، اما نیروهای پلیس به ویژه پلیس اسب سوار در حال متفرق کردن آنهاست.

این تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی بر علیه سموتریچ و بن گویر تلاش کردند تا از موانع ایجاد شده توسط نیروهای امنیتی عبور کرده وارد خیابان و تونل مجاور کریا مقر وزارت جنگ اسرائیل شوند.

 

.

 

معترضین خطاب به نتانیاهو شعار دادند یا سموتریچ و بن گویر را انتخاب کن یا اسرا را.

آنها همچنین با فریادهای بن گویر دیوانه تلاش کردند تا روزنه ای برای عبور از حلقه محاصره پلیس اسرائیل پیدا کنند.

در خبر دیگری در این رسانه عبری زبان آمده است، به دلیل گستردگی اعتراضات، در خیابان مناخیم بگین تل‌آویو پلیس راه‌های منتهی به مناطق نزدیک این تجمع در نزدیکی تقاطع عزرائیلی و کاپلان را در دو طرف مسدود کرده است.

 

.

 

همچنین تدابیر ویژه امنیتی در خیابان‌های دور تر هم اتخاذ شده است.

واللا نیوز هم در گزارشی از تجمع خانواده اسرای صهیونیست موجود در نوار غزه نوشت: پدر یکی از این اسرا خطاب به سموتریچ که به مخالفت با آزادی اسرا می‌پردازد گفت: من به سموتریچ پیشنهاد می‌کنم که قلنسوه (کلاه یهودی) را از سر برداشته و دیگر نگوید که یک یهودی است.

 

.

 

به نوشته این رسانه عبری زبان، تجمع امشب در خیابان بگین در نزدیکی وزارت جنگ اسرائیل با حضور هزاران نفر برگزار شد.

شماری از خانواده‌های اسرا نیز در این تجمع حضور داشته و تنی چند از آنها هم سخنرانی کردند.

تظاهرات مردم کشورهای جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستیادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب