Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترانه علیدوستی که این روز‌ها برای نمایش فیلم «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن به سر می‌برد با بازنشر پست اینستاگرامی شهاب جعفرنژاد، کاریکاتوریست این تصور را به وجود آورد که از خودش بابت یاد نکردن از فاجعه فروریختن ساختمان متروپلِ آبادان، ناراضی است.

جعفرنژاد با انتشار طرحی از پیکسل «آبادان» نصب‌شده بر لباس ترانه علیدوستی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «یک چنین حرکت نمادین «کوچکی» هم می‌توانست مرهم خیلی «بزرگی» بر قلب این مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی سخت بود؟ منظورم کلیه هنرمندان حاضر در کن هستند نه فقط خانم علیدوستی... با احترام. #فستیوال_کن #همدردی»

ترانه علیدوستی این پست اینستاگرامی را در صفحه‌اش استوری کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ترانه علیدوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه

عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علین امروز بیانیه ۱۵۰ نماینده در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه، بیانیه 150 نماینده در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا را قرائت کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیبت‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستم‌دیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به 7 دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت‌خواه و نوع‌دوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ