Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:53:23 GMT

صرفه‌جویی شهرداری دلیجان در نصب دوربین‌های شهری

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۵۹۷۴

صرفه‌جویی شهرداری دلیجان در نصب دوربین‌های شهری

شهردار دلیجان از آغاز عملیات نصب پایه دوربین‌های نظارتی و پلاک‌خوان در تمام ورودی‌های شهر خبر داد و گفت: شهرداری دلیجان پایه‌های دوربین نظارتی و پلاک‌خوان را در کارگاه تأسیسات شهرداری تولید می‌کند که سه میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال برای شهرداری صرفه‌جویی مالی داشته است.

علیرضا پوررستم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات نصب پایه دوربین‌های نظارتی و پلاک‌خوان در تمام ورودی‌های شهر ازجمله ورودی‌های شمالی و جنوبی از سمت اصفهان، قم، کاشان و محلات توسط شهرداری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام به منظور ارتقای امنیت شهری شهرستان دلیجان انجام شده و هزینه اجرای این پروژه بالغ بر ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

شهردار دلیجان خاطرنشان کرد: عملیات نصب دوربین‌های شهری از منابع مالی شهرداری تأمین شده و صرفه‌جویی مالی بسیار خوبی برای شهرداری رقم زده است.

پوررستم گفت: شهرداری دلیجان در راستای تحقق شعار سال، پایه‌های دوربین نظارتی و پلاک‌خوان را در کارگاه تأسیسات شهرداری تولید می‌کند که سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای شهرداری صرفه‌جویی مالی داشته است.

کد خبر 573212

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اراک اراک شهرداری اراک استان مرکزی شهردار دليجان شهرستان دلیجان شهرداري دليجان صرفه جويي مالي پروژه هاي عمراني پروژه های شهری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری ها دوربين هاي شهري دوربين شهري دوربین های نظارتی دوربين هاي پلاك خوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نظارتی و پلاک خوان صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!