Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:26:49 GMT

تمجید علی علیپور از مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۵۹۷۶

تمجید علی علیپور از مهدی طارمی

علی علیپور که در ماریتیمو نمایش خوبی داشت، در این پنجره راهی ژیل ویسنته شد. این بازیکن در مصاحبه‌ای با نشریه آبولا از علت این انتقال صحبت کرد و به تمجید از طارمی پرداخت.

علیپور درباره اهمیت انتقال از ماریتیمو به ژیل ویسنته و انتظاراتش از حضور در این تیم گفت: من به اهدافم در ماریتیمو رسیدم. باید قدمی بلند‌تر برمی‌داشتم و به تیمی قدرتمندتر می‌رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر و در این جاده ، من شناسایی کردم، تصمیم گرفتم به تیمی با سطح بالاتر و رده بالاتر نقل مکان کنم. تیمی که می‌خواهد در اروپا بازی کند. من می‌خواهم توانایی‌ها و استعدادم را ثابت کنم. به ژیل ویسنته کمک کنم تا در اروپا موفق شود. من برای موفقیت و پیروزی تلاش می‌کنم، برای اینکه تیم به سطح بالاتر برسد و بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

مهاجم ایرانی در رابطه با فوتبال پرتغال گفت: فوتبال پرتغال در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بسیار در دنیا شناخته شده است. من اهداف روشنی برای خودم دارم، من می‌خواهم با قدم‌های کوچک و با سرعتی آرام به این اهداف نزدیک شوم. هدفم اصلا پول نیست. شبیه به طارمی. دنبال او می‌روم و می‌خواهم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم. می‌خواهم بتوانم به اسپانیا یا انگلیس برسیم. این هدفم است و برایش رویاپردازی کرده‌ام.

وی ادامه داد: زمانی که به ماریتیمو آمدم، پول زیادی از دست دادم زیرا پیشنهاد خیلی خوبی از چین داشتم ولی می‌خواستم به لیگ پرتغال بیایم زیرا برایم پیشرفت خیلی اهمیت داشت. فوتبال پرتغالی ، جایی است که می‌توانی نفس بکشی و به پیشرفت برسی. از لحاظ فرهنگی نیز پرتغال شباهت‌های زیادی با ایران دارد.

علیپور در رابطه با صحبت با سرمربی جدید و نقش او در ترکیب آینده ژیل ویسنته گفت: من برای همه مربیان بزرگ احترام قائلم. مربیانی که بخشی از آنها در لیگ پرتغال هستند. تمام بازیکنان خوب دنیا می‌خواهند زیر دستان مربیان خوب تربیت شوند. من بازی‌های ژیل ویسنته را تماشا کردم و معتقدم که مربی بسیار خوب تیم را در مسیر مثبت و پیشرفت حفظ کرده است. هر موقع بازی آنها را تماشا می‌کردم، احساس تازگی و سرخوشی به من دست می‌داد. چقدر این تیم پرانرژی است و می‌تواند با استراتژی بازی کند.

وی ادامه داد: من هنوز با مربی به صورت مستقیم صحبت نکردم. من خیلی خوشحال هستم و مفتخرم که بخشی از این تیم و ایده‌های مربی چون «ریکاردو سوارس» بدل شده‌ام. او واقعا مربی خوبی است.

علیپور در رابطه با زمان خداحافظی از فوتبال نیز اظهار داشت: هدف اصلی من بازی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. من نمی‌دانم چقدر طول خواهد کشید ولی من بازی در پرتغال این شانس را دارم تا در این رقابت حاضر شوم و برای رویایم بجنگم. من می‌توانم برای رسیدن به این رویا، سالیان سال بازی کنم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی علیپور مهدی طارمی ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد