Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:58:52 GMT

اجرای فاضلاب شهری سنقر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۶۱۱۷

اجرای فاضلاب شهری سنقر

شهردار سنقر گفت: اجرای طرح‌های آب و فاضلاب واحدهای ناحیه کارگاهی جان احمد مورد پیگیری قرار گرفت و به زودی اجرای این طرح در محل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح‌های عمرانی و شهری بسیاری در شهرهای ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از پیگیری‌های لازم به بهره‌برداری می‌رسد. اجرای این طرح‌ها رضایت شهروندان را به همراه دارد و مشکلات شهری را به حداقل می‌رساند، شهرداری سنقر در این زمینه اقدامات ضروری را انجام داده است‌

محمدابراهیم بشیری در این خصوص اظهار کرد: اجرای طرح‌های آب و فاضلاب واحدهای ناحیه کارگاهی جان احمد مورد پیگیری قرار گرفت و به زودی اجرای این طرح در محل آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح‌های اجرایی گازرسانی و توزیع برق این ناحیه طراحی و به زودی به منظور تکمیل زیر ساخت‌های لازم و بهره برداری از آن اجرا می‌شود.

شهردار سنقر خاطرنشان کرد: با برگزاری نشست‌های متعدد و پیگیری‌های انجام شده صدور پروانه ساخت برای واحدهای ناحیه کارگاهی آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای طرح درخواست به شهرداری مراجعه کنند.

بشیری تصریح کرد: در گذشته مقرر شده بود تأمین اعتبار اجرای زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی جان احمد از محل فروش اراضی تأمین شود، که این امر در گذشته محقق نشد و اکنون با پیگیری‌های مکرر شهرداری اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح که بیش از ده میلیارد تومان است از محل دیگر تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا، سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و دو بخش مرکزی و کلیایی است.

کد خبر 578162

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران سنقر و کلیایی کرمانشاه آب و فاضلاب پروژه گازرسانی شهرداری رضایت شهروندان مردم بودجه بهره برداری از پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناحیه کارگاهی اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از روز دوازدهم اردیبهشت خبر داد و گفت: برگزاری سه شب شعر با حضور شاعران ملی و استانی ، برپایی دو رویداد نقاشی،خط، پالوده و بستنی شیرازی و تعویض قرآن کریم دروازه قرآن از برنامه‌های اجرایی این ایام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدعلی چوبینی، امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با خبرنگاران با موضوع تشریح برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز اظهار کرد: در هفته نکوداشت شیراز اجرای برنامه‌ها در فضای باز پیش‌بینی شده است اما شرایط جوی شهر شیراز را باید در نظر داشت و این موضوع کمی کار را برای ما سخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه از روز دوازدهم اردیبهشت برنامه‌های هفته نکوداشت شیراز اجرا می‌شود، افزود: در هفته شیراز سه شب شعر در سه مکان مختلف طی روزهای دوازدهم، شانزدهم و نوزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود که شب شعر بهار نارنج با حضور شیرازی سرایان در محل سالن همایش‌های شهر، شب شعر طنزخند در باغ دلگشا و شب شعر نکوداشت هفته شیراز در محل باغ جهان‌نما برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور مدیریت شهری و مسئولان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) غبارروبی می‌شود.

چوبینی تاکید کرد: در پنجشنبه شب سیزدهم اردیبهشت ویژه برنامه هفته نکوداشت شیراز در محل هتل هما با دعوت از مسئولان و هنرمندان برگزار خواهد شد و این برنامه به صورت عمومی نیست و در آن تبادل تفاهم‌نامه و رونمایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه به تقارن روز شیراز در پانزدهم اردیبهشت و هم‌زمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز پایانی این هفته که مصادف با دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است، محدودیت اجرای برنامه‌ها در این روزها وجود دارد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز همچنین از تعویض قرآن کریم دروازه قرآن خبر داد و افزود: در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت سال‌جاری این سنت را بنا خواهیم گذاشت که این رسم به مناسبت هر ساله انجام شود و هر سال یک قرآن جدید در این مکان گذاشته شود و قرآن سال قبل به یک مکان یا یک شخص خاص اهدا خواهد شد.

چوبینی همچنین اضافه کرد: در پانزدهم اردیبهشت ویدئو مپینگ روز شیراز روی برج آزادی تهران نمایش داده می‌شود و طی روزهای شانزدهم، هفدهم و هجدهم اردیبهشت، برنامه جنگ شادی در محل باغ عفیف‌آباد با حضور طنزپردازان برتر کشوری و استانی برای عموم شهروندان برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اجرای دو رویداد نقاشی، خط سعدی در محوطه مجموعه ارگ کریمخانی و جشنواره پالوده و بستنی شیرازی خبر داد و افزود: رویداد پالوده و بستنی شیرازی از روز شانزدهم تا ۲۰ اردیبهشت و رویداد نقاشی و خط از روز دوازدهم تا سی‌ام اردیبهشت برگزار می‌شود و امید است با ساخت یک مستند جذاب بتوان یک پیوست رسانه‌ای برای معرفی فالوده و بستنی شهر شیراز داشته باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی ایام هفته نکوداشت شیراز، جشنواره شیراز ورزشی برای کودکان است که این برنامه طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۶ عصر در محل پیاده‌راه سلامت استاد شجریان برگزار خواهد شد.

چوبینی همچنین اظهار کرد: در این هفته توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی رویدادهای مختلف ملی اجرا می‌شود و می‌تواند رونق‌بخش باشد و با توجه به اینکه اردیبهشت شیراز بسیار ویژه است، یکی از برنامه‌های مدنظر این ایام میزبانی از شهرداران اصفهان و یزد است که انعقاد تفاهم‌نامه مثلث طلایی گردشگری این سه شهر، برای اولین بار توسط شهرداران این سه شهر امضا خواهد شد.

از جانمایی ۱۲۵ استرابورد جدید در سطح شهر تا اجرای طرح گردشگری باغات شیراز

وی افزود: در دوره مدیریت شهری جدید این موضوع را شاهد هستیم که شهرداری شیراز با تمام توان و سرعت در راستای جبران عقب‌ماندگی‌ها و توسعه شهر بدون نگاه‌های پوپولویستی که به حوزه‌های مدیریت شهری وجود دارد، حرکت می‌کند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز ادامه داد: در ایام نوروز با توجه به بارش زیاد باران که می‌توانست خطرآفرین باشد اما با مدیریت بسیار خوب و پیش‌بینی که صورت گرفته بود از وقوع هرگونه حادثه پیشگیری شد، این در حالی است که نگاه مدیریت شهری در همه حوزه‌ها بدین‌گونه است و تلاش می‌شود اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

چوبینی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی نیز این نگاه را داریم و واقعیت آن است که سازه‌های تبلیغاتی غیرتجاری در کلان‌شهر شیراز نسبت مناسبی با سازه‌های تجاری ندارد اما با برنامه‌ریزی که صورت گرفت، طی چهار ماه آینده تعداد ۱۲۵ استرابورد غیرتجاری که ویژه اجرای اقدامات فرهنگی است، در سطح شهر شیراز جانمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا همچنین ۱۸۰ متر تلویزیون شهری در سطح شهر شیراز به تعداد هفت عدد جانمایی خواهد شد و این از جمله اقداماتی است که به حوزه فرهنگی کمک می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که به طور جدی توسط حوزه اداره گردشگری سازمان دنبال می‌شود، موضوع گردشگری باغات بوده که تلاش شده است بخشی از حوزه بازآفرینی شهری در کوچه‌های باغ‌های شهر شیراز انتقال داده شود و گردشگری باغات را در کنار سایر اقداماتی که در حوزه بافت تاریخی رقم خورده است، بتوانیم گردشگری باغات را متناسب با شرایط باغات و قوانین حاکم بر باغات در جهت حفظ و احیا و توسعه گردشگری و اقتصاد شهری در شیراز به این سمت و سو ببریم.

چوبینی همچنین از طراحی و سناریو نویسی موزه شهر تا پایان اردیبهشت خبر داد و افزود: قرارداد تدوین دانش‌نامه شیراز منعقد شده است و تیم پژوهشی در حال بررسی آن است و جلد اول آن که در برگیرنده مشاهیر و بزرگان شیراز است تا پایان خرداد تدوین می‌شود و رونمایی خواهد شد.

طراحی و احداث یک آمفی تئاتر روباز با ظرفیت حداقل پنج هزار، رفع ضعف‌های موجود در حوزه المان سازی شهری و انعقاد قرارداد سمفونی شیراز با کارن همایونفر، از دیگر موضوعات مورد اشاره معاون فرهنگی شهردار شیراز بود و وی گفت: دایره‌المعارف شیراز در هشت جلد در حال تدوین بوده و این اثری فاخر است که تاکنون در شیراز تألیف نشده است و از این هشت جلد یک جلد چکیده‌ای از تمام مطالب است که در آینده به سه زبان ترجمه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، اجرای ویژه برنامه نکوداشت هفته شیراز در روز نوزدهم اردیبهشت به عنوان برنامه اختتامیه این هفته، فضاسازی شهری و برگزاری جشنواره عکاسی، توزیع عرقیات بهار نارنج در فضاهای موکب‌گونه در دو محور زندیه و باغ عفیف‌آباد، پخش پادکست شیراز در پروازهای فرودگاهی از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته نکوداشت شیراز بود که رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به آنها اشاره کرد.

کد خبر 748751

دیگر خبرها

  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش