Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی گفت: این موضوع امنیتی نبود و پزشک پزشکی قانونی برای تایید صلاحیت روانی فرد دستگیر شده اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش ایران اکونومیست، سردار حسین رحیمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی در خیابان طالقانی تهران افزود: روز گذشته جنایتی در روستای بالابان در شهریار اتفاق افتاد و فردی اقدام به شلیک به ۶ نفر از نگهبانان کرد که در نتیجه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اقدامات ویژه برای شناسایی قاتل از روز گذشته اقدامات لازم انجام و قاتل متواری و در جای دیگری مخفی شده بود و امروز در یک درگیری با ماموران پلیس در خیابان طالقانی شلیک کرد.

رئیس پلیس پایتخت با  اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر مجروح شده‌اند افزود: با رشادت و پایمردی ۲ نفر از همکاران ما، فرد مسلح دستگیر شد و با بررسی‌های مشخص شده که این فرد آن قاتل روز گذشته است و امروز هم قصد داشته به افراد دیگری صدمه بزند.

به گفته رحیمی، متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که در این حادثه شلیک شده با تیرهایی که روز گذشته در شهریار شلیک شده مطابقت دارد همچنین باید توجه ویژه‌ای برای برخورد با استفاده کنندگان سلاح صورت گیرد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انگیزه این فرد از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده افزود: موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفا اختلافات مالی بوده است. 

رحیمی خاطرنشان کرد: ماموران ما تلاش کردند که این فرد را زنده دستگیر کنند که این امر اتفاق افتاد و تاکید می شود امروز هیچ تجمعی در محل حادثه نبوده است‌.

در ادامه این نشست رئیس دادسرای جنایی تهران بزرگ گفت: متهم در روز گذشته براساس اعترافات خود او  با توجه به اختلافاتی که با نگهبانان داشته با تهیه سلاح اقدام به تیراندازی کرده است.

محمد شهریاری با بیان اینکه انگیزه وی اختلافات مالی مطرح شده است افزود: بی درنگ به همراه بازپرس کشیک قتل در محل حاضر شدیم و از طریق کلانتری به ما اعلام شد که وی در خیابان طالقانی مشاهده شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حسین رحیمی ، خیابان طالقانی ، انتظامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسین رحیمی خیابان طالقانی انتظامی خیابان طالقانی رئیس پلیس روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درخواست محمدرضا طالقانی از علیرضا دبیر مبنی بر پرهیز از حواشی و دور هم جمع کردن همه خانواده کشتی کشور را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 849571 منبع: مهر برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی ورزش علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق