Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تقی ستاری فرد روز شنبه در بازدید از مدرسه شبانه روزی دخترانه سرآبتاوه، ابراز داشت: مدرسه مهارت آموزی برای دانش آموزان عشایری استان در چهار رشته خیاطی، صنایع دستی و دو مورد هم با رایزنی آموزش و

پرورش عشایر استان راه اندازی خواهد شد.

 دبیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تجهیز مدارس عشایری استان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرار گرفته و تاکنون مواردی همچون چرخ

خیاطی، وسایل ورزشی، تلویزیون، و غیره برای این مدارس خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین برطرف کردن مشکلات حوزه آموزش و خوابگاه دبیرستان شبانه روزی دخترانه آموزش و پرورش عشایر استان نیز در دستور کار این ستاد قرار دارد.

ستاری فرد ادامه داد: راهکارهای تحقق عدالت آموزشی در آموزش و پرورش عشایر استان بررسی و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: ۷۰۰ دانش آموز مستعد اما محروم از امکانات برای حمایت در استان انتخاب که ۷۰ نفر از آن ها دانش آموزان عشایری هستند و به آن ها کتاب، وسایل کمک آموزشی ارائه خواهد شد.

نگاه جهادگونه ستاد اجرایی امام (ره) به مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد امید بخش است

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نگاه جهادگونه ستاد اجرایی امام (ره) به مدارس عشایری بسیار پر رنگ تر شده و اقدامات و تلاش های آن ها در مناطق عشایری استان امید بخش است.

مختار اندرخور اظهار داشت: رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام محرومیت زدایی است و این مهم به خوبی در مناطق محروم و عشایری استان ملموس است.

وی افزود: در پی بازدید حمید سلیمی دبیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور از مدارس عشایری استان و پیگیری های شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی در استان کمک های خوبی به

مدارس عشایری استان در زمینه تحقق عدالت آموزشی شده است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عشایر محروم از امکانات هستند بنابراین می طلبد مسئولان نگاه ویژه ای به آن ها داشته باشند.

اندرخور ابراز داشت: وزارت آموزش و پرورش در بحث بودجه اعتبارات زیادی ندارد و در این خصوص مشارکت و توجه نهاد ها و بنیاد های حمایتی به مدارس تا حد زیادی راهگشا خواهد بود.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه ای به حرفه آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای آینده دانش آموزان دارد بنابراین راه اندازی طرح های حرفه آموزی با همکاری این ستاد برای دانش آموزان عشایر بسیار

مفید خواهد بود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد جامعه عشایری یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جامعه عشایری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد جامعه عشایری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش عشایر دانش آموزان عشایر ستاد اجرایی فرمان عدالت آموزشی مدارس عشایری عشایری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام