Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@06:39:22 GMT

رقابت تیرانداز قم در جام‌جهانی 2022

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۸۱۰۸

رقابت تیرانداز قم در جام‌جهانی 2022

محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این دومین حضور هادی قره‌باغی تیرانداز استان قم در ترکیب تیم ملی تفنگ ایران اعزامی به مسابقات جام جهانی 2022 است، در حالی که مسابقات تیراندازی جام جهانی تا هفدهم خرداد ماه به میزبانی باکوی آذربایجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که قره‌باغی یکی از چهره‌های سرشناس تیراندازی قم به شمار می‌رود، اضافه کرد: این ملی‌پوش ارزنده تیراندازی قم چندی پیش همراه با تیم ملی ایران در کشور برزیل نیز با برترین‌های تفنگ جهان به رقابت پرداخت و با تجربه ارزنده‌ای که از این اعزام دارد راهی پیکارهای باکو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تیراندازی استان قم از همراهی ۲۲ ورزشکار در ترکیب تیم ملی کشورمان خبر داد و افزود: جواد فروغی، وحید گل‌خندان، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی، مهدیسا برزگر و زینب طوماری با هدایت محسن نصراصفهانی و امیرحسین صولت در رشته تپانچه رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مهیار صداقت، امیرمحمد نکونام، هادی قره‌باغی، محمدامین ره‌سپار، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، فاطمه امینی، فاطمه کبیری و آرمینا صادقیان با هدایت حسین باقری و فرزاد مناف‌فر در رشته تفنگ برای کسب رتبه‌های برتر به مصاف حریفان خارجی از کشورهای مختلف رفته‌اند.

متقیان‌نژاد ابراز کرد: امیرحسین آقازاده، بابک یگانه، محمدمجید اقبالیان، شیوا فرح‌پور و مرضیه پرورش‌نیا با هدایت علی افسری در تراپ آقایان و پیام رجایی در تراپ بانوان نفرات اعزامی کشورمان به این مسابقات محسوب می‌شوند و امیدواریم که نماینده قم با دست پر از میدان خارج شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تيراندازي باكو جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین