Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله جوادی آملی در پیامی به نمایشگاه حضور صد ساله خورشید گفت: یک قرن قبل این مرد الهی وارد حوزه قم شد و سر اینکه در این یک قرن امام شکوفا شد و در این قرن کار چند قرن را انجام داد چون هر بیانش یک شبه راه صدساله می رفت.

وی با اشاره به دستاوردهای امام طی یک قرن گذشته ادامه داد: کاری که در طی ده قرن انجام نشده بود به وسیله این مرد بزرگ الهی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) هم در نشست این نمایشگاه گفت: حفظ احکام، آثار علمی، اسناد صوتی، مکتوب و تصویری،نامه های امام، نامه های مردمی در سال های نخستین موسسه صورت گرفته است.

کمساری افزود: مجموعه صحیفه امام، موسوعه ۵۰ جلدی امام، اسناد ساواک، دانش نامه امام از جمله آثار موسسه تنظیم و نشر امام خمینی است.

وی کارهای فرهنگی و هنری با رویکرد ترویجی از جمله اقدامات در حال انجام این موسسه دانست.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه در این نشست با اشاره به سخنان امام در خصوص قیام برای خدا به صورت فردی و جمعی گفت: جهادی مورد رضایت خداست که برای خدا باشد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: این انقلاب را ما باید به مقصد برسانیم، در گام دوم انقلاب وعده داده اند که خود را بسازیم دلها را به هم نزدیک کنیم، حرمت امام را پاس بداریم تا زمینه ظهور فراهم شود.

نمایشگاه حضور صد ساله خورشید به مناسبت صدمین سالروز ورود امام به قم و سی و سومین عروج ملکوتی وی از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در سالن غدیر مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی پذیرای علاقه مندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برپایی نمایشگاه‌های هنر علاوه بر نمایش زیبایی ها، موجب آرامش جسم و روح انسان‌ها می شود. در همین راستا به منظور نشان دادن فرهنگ و هنر، هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در شهرستان لارستان استان فارس آثار خود را به نمایش گذاشتند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه و بازارچه سنتی صنایع دستی در مدرسه هاجر دهگلان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود