Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:52:19 GMT

تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۸۱۵۹

تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند

معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ نگران نباشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه خطاب به تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ کشور گفت: در طی مذاکراتی که با وزیر جهاد داشتم و از برنامه‌هاى وزارت جهاد و تنظیم بازار کسب اطلاع نمودم و تاکید مى‌کنم در این برهه مهم تاریخ کشور که ارز ترجیحى و رانت بى‌شمار حذف گردیده این اطمینان حاصل است که دولت در حمایت از تولیدات مرغ و تخم مرغ با اعطاء تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینى، تامین نهاده‌ها و صدور مجوز صادرات در تولید مازاد نیاز داخل تهمیدات لازم را اندیشیده و حامى خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرانى از بخش خصوصى متعهد و افسران اقتصادى که تا کنون تلاش فراوانى در تامین مواد غذایى مردم داشته و دارند و در همه عرصه‌ها پیشرو بوده‌اند ضمن قدردانى، خواست تا با تلاش مضاعف صبورى کنند تا از این مرحله اقتصادى نیز سربلند عبور نموده و نتیجه همه تلاش‌ها به رفع مشکلات معیشتى مردم نجیب کشور ختم گردد.

عمرانى همچنین به آن دسته انگشت شمار که از جنس تولید کننده واقعى نیستند و با نابودى جوجه یک روزه و نمایش آن در فضاى مجازى و در عالم واقع تشویش اذهان نموده و در نظام تولید و مواد غذایى مردم اخلال مى‌نمایند هشدار داد که با این پدیده مجرمانه قاطعانه برخورد قانونى کرده و اجازه دشمنى با مردم را به هیچکس نخواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضائيه تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ مرغ و تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند