Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:52:31 GMT

۲۱ معلم خوشنویس برتر مهریز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۸۲۴۶

۲۱ معلم خوشنویس برتر مهریز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار مهریز در این مراسم با اشاره به  اینکه اهالی فرهنگ و هنر دارای مسئولیتی بزرگ در میهن اسلامی هستند گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باید در راستای جذب مخاطبان به خصوص نسل

جوان کوشید. 
 
محمد دهقان بنادکی با قدردانی از حضور معلمان در برنامه‌های فرهنگی و ادبی به اهمیت هنر خوشنویسی اشاره کرد و افزود: باید برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ادبی منطقه بیشتر اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فصل تابستان را فرصتی بسیار مناسب برای برنامه‌ریزی سازمان‌ها و تشکل‌ها برای جذب علاقه‌مندان و ارائه آموزش‌های فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی با همکاری مسئولان و دستگاه‌ها ذکر کرد.

همچنین رییس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز گفت: در راستای  توسعه زیرساخت لازم برای پیوند مردم با کتابخانه و تقویت مشارکت اجتماعی این نهاد با همکاری آموزش و پرورش و انجمن خوشنویسان مسابقه بزرگ خوشنویسی

خط تحریری برگزار کرد.

سعید قریشی افزود: در این مسابقه با رای داوران از ۸۰ اثر دریافتی ۲۱ اثر برگزیده و قابل تقدیر شدند که این فعالیت برای سایر اقشار در شهرستان و در طول پیگیری می‌شود.

همچنین در این مراسم اثر هنری سیدرضا حسینی از دبیران بازنشسته مهریز رونمایی و این اثر فاخر به بخش هنر کتابخانه شهید مطهری اهدا شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و یک هزار و ۲۰۰ معلم شاغل در تحصیل ۱۳ هزار دانش‌آموز همکاری دارند.

  

برچسب‌ها مهریز یزد فرهنگیان خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد فرهنگیان مهریز یزد فرهنگیان خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود

امیر رجبی امروز در دیدار با اعضای موسسه ادبی حکیم ملامحمد فضولی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جای خالی موسسه‌ای فعال در حوزه زبان و ادبیات در استان احساس می‌شد و این جمع وزینی از شعرا و ادبا که برای شکل‌گیری موسسه فضولی گرد آمده امید برای پر شدن آن خلاء را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: نامگذاری این موسسه ادبی به نام حکیم ملامحمد فضولی از محسنات این حرکت فرهنگی است و از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کار استقبال می‌کنیم و اصرار داریم فضولی‌خوانی در استان اردبیل باید پا بگیرد.

به گفته او، سابقه و صبغه مکتبی ، مرثیه‌ای و آیینی ملامحمد فضولی در خیلی از جنبه‌ها با ما تجانس و تناسب دارد و امیدواریم با فعالیت این موسسه ادبی جلسات و محافل فضولی‌خوانی در این استان برگزار شود.

رجبی گفت: برای تصویب نهایی موسسه ادبی ملامحمد فضولی در این استان همکاری می‌کنیم و با توجه به موسسه بودن این تشکل ادبی و فرهنگی، امکان حمایت مالی از آن را خواهیم داشت تا با تلاش شما شعرا در قالب این موسسه، برنامه‌ها و آئین‌های ادبی و فرهنگی در خور توجهی در استان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها و برنامه‌های ادبی را به این موسسه واگذار خواهیم کرد و فرایند ثبت نهایی موسسه باید با سرعت پیگیری شود و امیدواریم چاپ مجموعه‌های شعر و کتاب‌های فاخر از موسسه فضولی را شاهد باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود