Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس نیجریه در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتد پرس اعلام کرد بر اثر ازدحام جمعیت در یک رویداد خیریه‌ای که از سوی یک کلیسا در جنوب نیجریه برگزار می‌شد، ۳۱ نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی پلیس ایالت ریورز گفت این ازدحام در برنامه‌ای که از سوی کلیسای پنطیکاستی «مجمع پادشاهان» ترتیب داده شده بود، در این ایالت رخ داد و بسیاری از افراد در پی این رخداد، به دنبال کمک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنطیکاستیسم جنبشی نوگرایانه درون مسیحیت اوانجلیکی محسوب می‌شود.

بر پایه این گزارش، بسیاری از قربانیان، برای خرید رایگانی که از سوی برنامه خیریه این کلیسا ترتیب داده شده بود، به این مکان آمده بودند. چنین برنامه‌هایی در نیجریه که بیش از ۸۰ میلیون نفر در فقر زندگی می‌کنند، امری رایج به شمار می‌رود.

به گفته سخنگوی پلیس، برنامه خیریه قرار بود از ساعت ۹ صبح امروز (شنبه) آغاز شود؛ اما ده‌ها نفر از ساعت ۵ صبح خود را به محل رسانده بودند تا بتوانند جایشان را در صف حفظ کنند. فیلم‌های گرفته شده از صحنه حادثه، لباس‌ها و کفش‌هایی را نشان می‌دهد که برای افراد مستحق در نظر گرفته شده بود.

پس از این رخداد، برنامه «خرید رایگان» که از سوی کلیسا برنامه ریزی شده بود، به حال تعلیق درآمد و مقامات نیجریه در حال بررسی چگونگی این حادثه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدحام جمعیت حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز