Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:33:00 GMT

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۸۳۰۵

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رسول جلالی مسؤول بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امشب در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و مسوول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، اظهار کرد: مرحله فراخوان آثار از زمان رونمایی پوستر تا پایان 15دی ماه است و برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نیز از 15دی ماه تا 15 بهمن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از نیمه اول  بهمن ماه خواهد بود و آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

به گفته جلالی آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه 1/1/ 1401 تا 1401/10/15  منتشر شده باشد و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر 4 اثر در هر قالب جشنواره است.

آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شریط و ضوابط  جشنواره رسانه ای ابوذر

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد. ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه،که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

وی افزود: مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب جهت ارسال می بایست با فرمت jpg   بوده  و یابه صورت zip شده فایل را در قسمت ارسال بارگزاری گردد. آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین در رسانه های مجازی که آثار بی نام منتشر می شود، ذکر کد مطلب ضروری است.

جلالی همچنین اضافه کرد: عکس‌ها به صورت اصل (اورجینال ) ارسال شود، به عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد و عکس ها با فرمت jpg یا به صورت zip در قسمت ارسال فایل عکس بارگزاری گردد. آثاری که به طور مشترک وگروهی تهیه شده باشند،در صورت راهیابی به مرحله نهایی ،گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد.

وی ادامه داد: مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری ها ،پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

آثار ارسالی باید در موضوعات اصلی جشنواره و طبق ریز موضوعات هر سر فصل به جشنواره ارسال شود. آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه 1/1/ 1401 تا15/10/1401  منتشر شده باشد.

جلالی تأکید کرد: آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج رسانه هرمزگان بندرعباس جشنواره رسانه ای ابوذر منتشر شده بسیج رسانه ارسال شود منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ی مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

مراسم جشن ازدواج نخبگان همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تاریخ عقد متقاضیان از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت