Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مشترک مسئولان حج و زیارت کشورمان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مسائل مربوط به اعزام حجاج بیت الله الحرام جهت ادای مناسک حج ١۴٠١مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

هشدار سازمان حج و زیارت در مورد فروش فیش فوری

امیر عبداللهیان در این دیدار بر تلاش وزارت خارجه در سطوح مختلف جهت تسهیل عزیمت حجاج ایرانی برای حج سال‌جاری و حضور در این مناسک عظیم الهی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش حج و زیارت به زائران عتبات و عالیات

وزیر امور خارجه همچنین تصریح کرد: معاونت کنسولی و امور ایرانیان وزارت امورخارجه از آغاز تا پایان عزیمت حجاج تمام ظرفیت خود را در اختیار حجاج و عوامل اجرایی حج قرار داده و یک هیات کنسولی را به همین منظور به عربستان اعزام می‌کند.

 امیر عبداللهیان ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان سعودی حج سال‌جاری با شکوه و در آرامش برگزار شود.

سفر رییس سازمان حج و زیارت به عربستان

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حج و زیارت وزیر امورخارجه حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی