Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد الهندی» رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه شب گفت که مردم فلسطین با همه نقشه‌های رژیم صهیونیستی مقابله خواهند کرد.

به گزارش ایران اکونومیست از فلسطین الیوم، «محمد الهندی» با اشاره به اینکه همه احتمالات روی میز است، افزود: مردم فلسطین با تمام نقشه‌های اشغالگران مقابله خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر توانمندی‌های مقاومت را دست کم گرفته است، تأکید کرد دست‌کم گرفتن مقاومت برای آنها و شهرک نشینان دردسر ساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دایره سیاسی جهاد اسلامی افزود: اسرائیل همچنان تبعات نبرد سیف القدس را تجربه می‌کند و امسال برای این رژیم غم‌انگیزتر از سال گذشته خواهد بود.

الهندی اضافه کرد: امروز مساله فلسطین تنها مساله فلسطینی‌ها و عرب‌ها نیست؛ بلکه بزرگ‌تر از این است و مساله فلسطین مساله همه جهان است.

این مقام جهاد اسلامی با بیان اینکه اسرائیل بازوی آمریکا و غرب در منطقه است، گفت: آمریکا به دنبال تسلیم کردن همه منطقه و تسلط بر همه است.

وی در ادامه به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله درباره راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: همه گزینه‌ها روی میز است و دشمن اسرائیلی هر سخنی از نصرالله را با اعتماد کامل دریافت می‌کند.

او همچنین درخصوص میانجیگری‌های بین المللی برای ممانعت از بروز تنش در سرزمین‌های فلسطینی افزود: اسرائیل ارزشی برای میانجیگری‌ها قائل نیست و فقط بر اساس محاسبات مربوط به امور داخلی خود و موضع آمریکا عمل می‌کند.

الهندی همچنین گفت: آینده تشکیلات خودگردان روشن است؛ زیرا وظیفه آن یک وظیفه امنیتی است و نمی‌تواند مواضعی همسو با جوانان انقلابی در میدان داشته باشد.

رئیس دایره سیاسی جهاد اسلامی در پایان گفت: در میدان و روی زمین وحدت میدانی فلسطینیان در مقابله با دشمن به دست می‌آید.

پیش تر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفته بود که مقاومت گزینه‌های زیادی برای مقابله با راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها دارد.

هنیه در واکنش به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها که قرار است روز یکشنبه برگزار شود، گفت: همه گزینه‌ها روی میز هستند و برای هر سناریویی آماده هستیم.

همچنین گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هرگونه تعرّض به قدس و مسجد الاقصی عواقب بدی در پی خواهد داشت.

این گردان‌ها رژیم صهیونیستی را تهدید کردند که اگر مسجد الاقصی و اردوگاه جنین هدف هرگونه تعرّضی قرار گیرد، ضربات دردناکی به صهیونیست‌ها وارد و تمام جبهه ها را علیه این رژیم شعله‌ور خواهد کرد.

گردان‌های شهدای الاقصی تاکید کرد: دستورالعمل حملات و اجرای عملیات علیه اشغالگران را در هر زمان و مکانی برای زیرمجموعه خود صادر کرده‌ایم.

راهپیمایی پرچم به ‌مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود. صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌ صورت کامل پایتخت این رژیم است ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم جهاد اسلامی مردم فلسطین صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر بمباران شب گذشته (پنجشنبه شب) حزب الله لبنان یک صهیونیست در منطقه هاردوف در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شد.

این منبع همچنین اضافه کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۲۰ صهبونیست در مرز لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر اثر حملات حزب الله کشته شده اند.

در این پیوند برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که رزمندگان مقاومت لبنان در کمینی موفق، یک کاروان نظامی ارتش رژیم اسرائیل متشکل از تیپ گولانی را در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد