Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@22:46:05 GMT

کورتوا: نشان دادیم که پادشاه اروپا هستیم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۹۳۶۶

کورتوا: نشان دادیم که پادشاه اروپا هستیم

سنگربان رئال مادرید از قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است. او از دلیل خود برای ترک لیگ جزیره گفت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از مارکا، تیبو کورتوا شب درخشانی را برابر لیورپول تجربه کرد و سهم به سزایی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

او بعد از بازی گفت: من قبل از بازی گفتم که اگر رئال راهی فینال شود پیروز خواهد شد و این‌گونه هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار خوشحالم که در این تیم بزرگ بازی می‌کنم. ثابت کردیم که چرا پادشاه اروپا هستیم.

کورتوا ادامه داد: من در انگلیس از احترام برخوردار نبودم و همواره از من انتقاد می‌شد. در اینجا همه چیز خوب است. به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیاز داشتم و خوشبختانه به آن دست پیدا کردم.  ‌

او در پایان گفت: با شایستگی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم چرا که بهترین تیم ها را شکست دادیم‌. من اطمینان داشتم که قهرمان می شویم و در نهایت اینگونه شد و باید هم بسیار خوشحال بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیبو کورتوا ، لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیبو کورتوا لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم