Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین برنامه اتاق تعاون برای پیشرفت فناوری و نوآوری در مشاغل تعاونی به جهت اشتغال‌آفرینی استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این زمینه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام‌حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان اظهار کرد: رویکرد اتاق تعاون استان، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و خلاق در زمینه پیشرفت فناوری و نوآوری در مشاغل تعاونی به جهت اشتغال آفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی ادامه داد: خلاقیت، ایده‌پردازی و ارائه طرح های نوین از مهم ترین ارکان کارآفرینی است، قطعا شرکتی می تواند در این مسیر موفق باشد که در کنار داشتن ایده های نوین و دانش بنیان با تشکیل تیم قوی مدیریتی کار علمی و تجاری سازی را انجام دهد.

به گفته وی شرکت های تعاونی دانش بنیان،توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه با تمرکز بر شرکت های خلاق و دانش بنیان در این بخش می توانیم موجبات اشتغال آفرینی مردم را بیش از پیش فراهم آوریم اظهار داشت: استارت تاپ ها و مراکز دانش بنیان به عنوان کانون فکر و ایده باید ایده های خود را برای سرمایه گذاران مطرح تا از این طریق به اشتغال و کسب و کار کمک کنند.

وی افزود: خوشبختانه این استان در بحث کار آفرینی و ایده های خلاقانه و جدید در سطح کشور مطرح بوده است و جوانان و جویندگان کار باید کار گروهی و تعاون را اولویت خود قرار دهند چرا که آینده در اختیار افرادی است که به پشتوانه اندیشه و تفکر خلاق بتوانند تیم سازی کرده و مجموعه های نوگرا، پویا و متناسب با نیاز بازار کار را بنیان گزارند.

حسینی با اشاره به ضرورت وجود برنامه جهت مشخص نمودن راهبرد اساسی از ایده های اقتصادی علمی و دانش بنیان گفت: وجود یک برنامه ی منسجم و دقیق باعث سرعت و دقت در انجام فرمایشات مقام معظم رهبری می شود.

وی اظهار داشت: بایر تمامی دستگاه های اجرایی طرح های خود را در کارگروه های مربوطه مطرح و جمع بندی نهایی به همه ابلاغ و حمایت همه جانبه انجام شود.

وی با تاکید بر اهمیت راه اندازی شرکت های دانش بنیان گفت: اولویت پرداخت تسهیلات بایستی به منظور راه اندازی، تکمیل و توسعه طرح‌های تولیدی دانش بنیان و دارای ظرفیت اشتغال بالا باشد.

وی از تعاونی ها به عنوان مهم‌ترین و لایق‌ترین بخش مردمی اقتصادی یاد کرد و اظهار داشت: ایجاد کرسی تعاون در دانشگاه ها باعث ترویج کار گروهی در بین جوانان و تشکیل تیم های اشتغال آفرین و دانش بنیان و جمع بندی ایده های خلاق و نوآور می شود.

 

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان اشتغال آفرینی دانش بنیان دانش بنیان اتاق تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت