Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:08:21 GMT

۶ شهرستان هرمزگان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۹۷۹۴

۶ شهرستان هرمزگان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهارداشت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، میناب، قشم، رودان و بندرلنگه در وضعیت آبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از مناطق هرمزگان در وضعیت قرمز و نارنجی نیستند، افزود: شهرستان های پارسیان، بندرخمیر، جاسک، بوموسی، سیریک، بشاگرد و بستک در وضعیت زرد هستند و ما امیدواریم که هر چه سریعتر این شهرستان ها نیز به شرایط آبی تغییر وضعیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: هم استانی‌ها باید توجه داشته باشند که رنگ‌بندی کرونایی متغیر است و هرگونه عادی انگاری و بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می تواند وضعیت نامطلوبی را رقم بزند.

نوروزیان در خصوص آخرین آمار بستری های کرونا در هرمزگان، گفت: در حال حاضر تنها یک مورد بستری مثبت کرونا در بیمارستان های استان داریم که مربوط به روز سوم خردادماه است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: بعد از ۲ سال و اندی از شیوع بیماری کووید ۱۹ در زمان حاضر هیچ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری نیست و آمار فوتی ها نیز در همان عدد ۲ هزار و ۶۱۶ نفر باقی مانده است.

نوروزیان با اشاره تداوم روند واکسیناسیون کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: در حال حاضر تزریق واکسن کووید در شهر بندرعباس مرکز استان، فقط در مراکز خدمات جامع سلامت همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ۸ تا ۱۳ انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نوبت چهارم واکسن کووید فقط به افراد بالای ۷۰ سال، کارکنان بهداشت و درمان، افراد بالای ۱۸ سال دارای ضعف سیستم ایمنی و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای که حداقل ۴ ماه از دریافت نوبت سوم واکسن‌شان گذشته باشد، تزریق می‌شود.

کد خبر 5501634

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر خطبه های نماز جمعه متروپل آبادان آمار کرونا گرد و خاک ابادان ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر شهادت امام صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان

رئیس قوه قضائیه گفت: با بخشنامه‌ای که در شهریور سال گذشته از ناحیه مدیر کل حقوقی گمرک صادر شد، ترخیص این ماشین‌آلات که به موجب اعلام وزات راه، نیاز مبرم کشور است، با مانع مواجه شد؛ تاکید من آن است برای صدور چنین بخشنامه‌های مهمی باید هماهنگی‌های بیشتری با بخش‌های مربوطه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای در جریان بازدید خود از بندر شهید رجایی و یکی از انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان، طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: وضعیت ساماندهی محموله‌ها و اقلام و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان از جمله بندر شهید رجایی، بسیار نسبت به قبل، بهبود یافته است، اما کماکان نیاز به هماهنگی‌های بیشتر میان دستگاه‌های مسئول احساس می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از عواملی که می‌تواند وضعیت بنادر و گمرکات کل کشور را به طور کامل سامان دهد، ایجاد سامانه واحد و برخط میان دستگاه‌های متولی در امر واردات و ترخیص کالا و اتصال این سامانه به سامانه جامع تجارت است.

رئیس قوه قضائیه گفت: هدف اساسی من از انجام بازدیدهای میدانی از مراکز گمرکی و بندری و تملیکی آن است که با همکاری و تشریک مساعی سایر قوا، از جمله دولت، مسائل و مشکلات موجود در این مراکز را مرتفع کنیم و نسبت به طرح آن‌ها در جلسه سران قوا نیز اقدام کنیم.

رئیس دستگاه قضا در خصوص بازدید خود از بخش ماشین‌آلات راهسازی گمرک شهید رجایی نیز گفت: با بخشنامه‌ای که در شهریور سال گذشته از ناحیه مدیر کل حقوقی گمرک صادر شد، ترخیص این ماشین‌آلات که به موجب اعلام وزرات راه، نیاز مبرم کشور است، با مانع مواجه شد؛ تاکید من آن است برای صدور چنین بخشنامه‌های مهمی باید هماهنگی‌های بیشتری با بخش‌های مربوطه صورت گیرد و علی‌القاعده باید چنین بخشنامه‌ای که واجد تبعاتی است را خود معاون حقوقی گمرک صادر می‌کرد نه مدیر کل حقوقی آن.

حجت‌الاسلام اژه‌ای گفت: طبق رأی صادره از دیوان عدالت اداری، چنانچه رأی مربوطه نهایی شود تعیین تکلیف این ماشین‌آلات انجام خواهد شد.

کد خبر 750083

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون