Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی، صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: توفیق خدمت به مردم و تأمین امنیت و آسایش مردم در اختیار هر کسی قرار داده نمی‌شود و مهم این است که ما از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شهادت می‌دهیم همکاران من در مجموعه پلیس آگاهی با تمام توان با برهم زنندگان امنیت و یاغیان شبانه روز مبارزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: یک فرد ظالم، نادان و وحشی ۶ نفر را در شهر دیگری به گلوله می‌بندد و کمتر از ۲۴ ساعت در تهران در حالی که آمده بود جنایت دیگری را رغم بزند بعد از مجروح کردن ۵ مأمور پلیس دستگیر می‌شود.

وی گفت: امروز بالاترین هماهنگی بین فراجا و دستگاه قضائی به ویژه در پایتخت وجود دارد. ما ساختار جرم و مجرمین را در پایتخت از هم گسستیم. ما امروز چیزی به عنوان جرایم سازمان یافته در تهران نداریم.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: البته برخی از جرایم زنجیره‌ای نشأت گرفته از بی برنامگی است.

سردار رحیمی تصریح کرد: ما ساختار جرم و مجرمان را در پایتخت با تلاش شبانه روزی همکارانم برهم زدیم. چیزی به عنوان جرایم سازمان یافته نداریم برخی از جرایم زنجیره‌ای محصول بی برنامگی است. از وقوع جرایم زنجیره‌ای و سریالی به طور جد جلوگیری کردیم. امروز مرکز واکنش سریع پلیس آگاهی با بهره گیری از تیم‌های فنی با تمرکز بر کیف قاپی و موبایل قاپی از ابتکارات سردار لطفی است و برنامه ریزی های جدیدی برای مقابله با سرقت خودرو و موتور داریم و این هم از تلاش همکاران ما در پلیس آگاهی است.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی همواره روند رو به رشد داشته گفت: امکان ندارد پرونده جرایم جنایی و خشن بدون کشف مختومه شود.

رحیمی تصریح کرد: امروزه بساط و سازمان مالخران را بهم ریختیم و هیچ کجا اجازه نمی‌دهیم وسیله‌ای بدون شناسنامه فروخته شود. امروزه بیش از صد در صد جرایم خشن و جنایی را کشف کرده ایم و این از اقدامات پلیس آگاهی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ساختار و سازمان کشف جرم با حجم جرمی که اتفاق می‌افتد تطابق ندارد. گشت‌های پلیس آگاهی باید به طور خاص با تجهیزات نوین تقویت شود.

وی گفت: بین مسئولیت‌ها و اختیارات تناسب اجرایی وجود ندارد و فراجا باید فکری به حال این محدودیت‌ها کند.

کد خبر 5501550 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت درگیری نزاع و دعوا شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران ساختمان متروپل موزه شهر تهران میراث فرهنگی علیرضا زاکانی اجتماع سلام فرمانده حج تمتع شورای شهر گرد و خاک کمیته امداد امام خمینی آموزش و پرورش پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر