Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفدر سلطانی گفت: در این مسابقات کشوری مرداد ماه امسال میزبان هزار دانش آموز پسر از استان‌های سراسر کشور هستیم که در این رقابت‌ها به صورت حضوری شرکت می‌کنند.

او گفت: شروع دوباره فعالیت‌های حوزه ورزش دانش آموزی با پایان آزمون‌های دوره تحصیلی یکی از اتفاقات خوب حوزه سلامت دانش آموزی است.

معاون تربت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مسابقات دانش آموزی در ۱۰ رشته ورزشی برای دختران و ۱۰ رشته ورزشی برای پسران در سطح استان‌ها از اواخر خرداد ماه آغاز و مرحله کشوری نیز در تابستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلطانی گفت: از جمله رشته‌های ورزشی برای دانش آموزان امسال می‌توان به جودو، ووشو، دو و میدانی، شنا، شطرنج، ژیمناستیک، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و تکواندو اشاره کرد.

او گفت: علاوه بر برگزاری مسابقات در سطح استانی، خراسان رضوی میزبان بخشی از مسابقات ملی نیز هست.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری مسابقات مسابقات کشوری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد