Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرونده انحرافات مالی تعدادی از دستگاههای اجرایی هرمزگان رسیدگی شد.

بنابر گزارش ارسالی از دیوان محاسبات هرمزگان، هیأت سوم مستشاری دیوان محاسبات کشور صبح شنبه در محل دیوان محاسبات هرمزگان تشکیل جلسه داد و در جلسه مذکور تعدادی از خواندگان پرونده‌های تشکیل شده از سوی دیوان محاسبات استان هرمزگان در جلسه حضور یافته و به دفاع از عملکرد خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیأت مستشاری دیوان محاسبات متشکل از یک رئیس و دو مستشار است که در جلسات هیأت، نماینده دادستان نیز حضور دارد، ضمن اینکه اعضای هیأت‌های مستشاری طبق ماده ۱۶ قانون دیوان محاسبات کشور با معرفی رئیس دیوان محاسبات با تائید کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تعیین می‌شوند.

حضور هیأت مستشاری در استان جهت رسیدگی به پرونده در محل برای اولین بار در کشور انجام و از رویدادهای مهم تحولی در دوره ریاست مهرداد بذر پاش بر این نهاد نظارتی زیر مجموعه شورای اسلامی است.

 عملکرد تحولی دیوان محاسبات کشور در دوره مدیریت جدید آن، در دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری مورد تائید معظم له قرار گرفت.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان دیوان محاسبات هرمزگان دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏