Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کوتاه «مهاجر» به کارگردانی زهرا میرزایی در ۱۴ جشنواره بین‌المللی حضور داشته است.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه مهاجر The Settler به کارگردانی زهرا میرزایی تا کنون در ۱۴ جشنواره مختلف در کشور‌هایی همچون آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، روسیه، ترکیه، ایتالیا، ونزوئلا، و هند به نمایش در آمده و در برخی از جشنواره‌ها نامزد شده و جایزه کارگردانی نیز دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«مهاجر» که به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده است با همکاری ترکیبی از عوامل ایرانی و آمریکایی مقابل دوربین قرارگرفته است و داستان مردی لاتین تبار به نام خوان را دنبال می‌کند که خانواده خود را رها کرده و به امید زندگی بهتر به ایالات متحده مهاجرت کرده است. در حالی که او سخت کار می‌کند و هدفش ساختن آینده‌اش است، با مبارزات اجتماعی و عاطفی روبرو می‌شود.

این فیلم تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی گریفیکس کانادا (نامزد بهترین فیلم کوتاه)، جشنواره بین‌المللی بردرم ترکیه (برنده جایزه کارگردانی در بخش کوتاه)، جشنواره بین‌المللی برزیل (نامزد بهترین فیلمنامه)، جشنواره بین‌المللی الترنتیو کانادا (نامزد بهترین فیلم درام کوتاه)، جشنواره بین‌المللی سیلان لس آنجالس در آمریکا (دریافت لوح افتخار) شده است.

این فیلم همچنین برای نمایش در جشنواره‌هایی همچون کلارا هند، هیلتاپ در آمریکا، تگزاس، ۵ قاره ونزوئلا، مسکو در روسیه (در بخش فینال فیلم کوتاه)، امی کورتی ایتالیا، لیفت اف انگلستان و پونه در هند انتخاب شده است.

ادوین روآ، مارسلا فرلیتو، کامیلو لینارس، رودین رویز، خوزه لوپز، برایانا پرز، جورج پرز، حضور ویژه توسط: جیمز پی مگنر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی داشته‌اند.

فهرست کامل عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: زهرا میرزایی، تهیه کننده: سینا بهمنش، مدیر تصویربرداری: اس. کورلئونه، ضبط صدا: لویی مک کینلی، گریمور: اریکا علی، طراح صحنه و لباس: زهرا میرزایی، تدوین: علیرضا معصومی، آهنگساز: آرش مافی.

«مهاجر» اولین فیلم زهرا میرزایی در مقام نویسنده و کارگردان محسوب می‌شود که با سرمایه شخصی و به صورت مستقل ساخته شده است که موفق به حضور جهانی در جشنواره‌های مختلف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم کوتاه سینما و تئاتر جشنواره بین المللی زهرا میرزایی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد