Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@14:18:44 GMT

گزارش| دولت در کنار مردم/ وقتی هم و غم مسئولان ‌آبادان می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۲۱۳۲

گزارش| دولت در کنار مردم/ وقتی هم و غم مسئولان ‌آبادان می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ متروپل نمایش همدلی مردم آبادان ‌است، عده‌ای با کمک به آواربرداری، شماری با تهیه و تدارک آب و غذا برای امدادگران‌ و جمعی هم در قالب اجتماعات عزاداری و مطالبه از مسئولان صحنه‌هایی از نوع‌دوستی‌ها را این روز‌ها آفریدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، حادثه متروپل متأثر از سوءاستفاده و کم‌کاری برخی از سازندگان، ناظران، متولیان و مسئولان ساخت‌وساز باعث آسیب‌های اجتماعی شد، اما روی دیگر حادثه نمایش همدلی مردم آبادان در شکل و شیوه‌های مختلف است، عده‌ای با کمک به آواربرداری، شماری با تهیه و تدارک آب و غذا برای امدادگران‌ و جمعی هم در قالب اجتماعات عزاداری و مطالبه از مسئولان صحنه‌هایی از نوع‌دوستی‌ها را این روز‌ها آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه بازدید از محل حادثه متروپل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هیچ حادثه‌ای در کشور این میزان ماشین‌آلات متنوع و متعدد مهیا نشده است.

وزیر کشور افزود: تقریباً تمام تجهیزات لازم شامل انواع جرثقیل‌ها، بیل مکانیکی، برش پلاسمایی، کاتر و... به‌منظور آواربرداری به محل اعزام شده است و بیش از این تعداد، مکان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان گنجایش حضور ماشین‌آلات را ندارد. اکنون گروه‌های آتش‌نشانی و امدادی در حال جست‌وجو و شناسایی جانباختگان در محل حادثه هستند.

انتهای پیام/ش

 

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.
حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.
متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

برای انتخاب نزدیکترین شعبه اخذ رای روی پیوند زیر کلیک کنید. 

CamScanner 05-04-2024 20.19

 

دیگر خبرها

  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی