Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی ظهر یکشنبه در مراسم امحای یک تن مواد مخدر مازندران در بهشهر اظهار کرد: برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر اولویت مهم نیروی انتظامی است و امسال این مهم با قوت در دستور کار است.

وی افزود: ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری کشف شد و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: همچنین ۲۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران شناسایی و منهدم شدند که با همکاری دستگاه‌های ذی ربط اجرایی شد.

حسینی بیان داشت: همین راستا کشفیات مختلف شیشه و مشتقات در سراسر کشور و استان مازندران افزایش یافت است و در این راستا هم با همه توان پای کار هستیم.

فرماندار بهشهر و رئیس ستاد مواد مخدر شهرستان بهشهر هم در سخنانی با اشاره به کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته در استان مازندران خاطر نشان کرد: در سال جاری در دوماه نخست امسال ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بهشهر کشف و ضبط شده است.

علی اصغر میرزایی افزود: افزایش آگاهی رسانی به جامعه در مورد مواد مخدر از وظایف مهم ماست و در این راستا با اجرای طرح «یاری گران زندگی» در شهرستان بهشهر تلاش شد تا ۱۸ هزار دانش آموز بهشهری آموزش در راستای مقابله با گرفتار شدن در دام مواد مخدر و مضرت آن را فرا گیرند.

وی گفت: شهرستان بهشهر دارای ۲۴ مرکز سرپایی متادون درمانی و ۲ مرکز کمپ غیر دارویی است تاکنون ۵۸۰ نفر بهبودیافته از کمپ‌ها به ثبت رسیده‌اند و همچنین ۳ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به افراد بهبودیافته و کمپ‌ها اختصاص یافت.

در این مراسم از خانواده شهید «رضا حسنی» شهید مبارزه با مواد مخدر بهشهر تجلیل شد.

کد خبر 5501993

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران مواد مخدر سید موسی حسینی ساختمان متروپل بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان گرد و خاک اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر شهادت امام صادق ع نماهنگ سلام فرمانده استان مازندران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!