Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز جلسه تجمیعی ستاد تنظیم بازار استان با حضور جمعی از مسئولان استانی و به ریاست استاندار در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: در حوزه نان از این پس ورود نان یارانه ای در فروشگاه ها ممنوع است و سوپرمارکت ها نباید اقدام به فروش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: فروش نان یارانه ای در سوپر مارکت ها موجب می شود تا در روند دسترسی راحت تر مردم به نان در نانوایی ها اخلال وارد شود و همچنین بازار واحدهای تولید نان صنعتی و حجیم اشباع گردد.

اعلایی خاطر نشان کرد: در حوزه شوینده ها در استان کمبودی وجود ندارد چرا که قزوین از قطب های تولید شوینده در کشور به شمار می رود.

استاندار تصریح کرد: سازمان صمت باید به واحدهای تولیدی شوینده ابلاغ کند که فروشگاه های استان نباید کمبود مواد شوینده داشته باشند که در این صورت با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

افزایش قیمت شوینده ها بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار تخلف است 

در این جلسه عزیز الله افضلی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲۰ واحد شوینده فعال در سطح کشور داریم که بیش از ۲ میلیون تن محصول در سال تولید می کنند و از این میزان یک و نیم میلیون تن نیاز کشور است.

وی افزود: درخواست افزایش قیمت شوینده ها از سوی انجمن این واحدها به صورت رسمی مطرح شده اما متاسفانه ارائه جدول از قیمت های جدید سبب التهاب کاذب در بازار شده است، البته عرضه آنها با هرگونه نرخ جدید بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار تخلف به شمار می رود.

افضلی در حوزه نان نیز اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل ثبات قیمت آرد هرگونه تخلف با قطع سهمیه و در صورت تکرار با ابطال مجوز متخلف همراه خواهد بود.

انجام 743 گشت مشترک از زمان طرح اصلاح نظام مندی یارانه ها 

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه های حدود ۲۰ روز می گذرد و در این راستا ۷۴۳ مورد گشت مشترک برگزار شده که ۵۰۴ مورد آن به کالاهای اساسی مرتبط و بقیه مربوط به سایر کالاها بوده است.

حسن پور یادآور شد: در راستای بازرسی ها ۷۰۳ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که به معنای آن است که به ۸۷ درصد پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی عنوان کرد:؛ ۲۳ پرونده احتکار در این مدت تشکیل شده که به ۱۶ مورد آن رسیدگی و بیش از ۵۰ میلیارد تومان جریمه برای متخلفان صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اعلام کرد: حدود 2 تن روغن غیر مایع، 20 تن روغن مایع، 5 تن شکر و 30 تن ماکارونی دارای پرونده احتکار هستند که در مجموع 26 میلیارد تومان جریمه صادر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۹ نانوایی و ۷ انبار آرد متخلف پلمب شده‌اند گفت واحد نانوایی روز جمعه تعطیل بودند که به سرعت رسیدگی و در صورت تخلف با قطع سهمیه با آنها برخورد خواهیم کرد.

استان قزوین در حوزه جوجه ریزی مشکلی ندارد

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان آماده خرید جوجه یک روزه است و هرگونه معدوم سازی جوجه یکروزه تخلف بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی افزود: مازاد تولید محصولات دام و طیور گوشت قرمز تخم مرغ شیر و مرغ نیز توسط شرکت پشتیبانی خریداری می شود.

افلاطونی خاطر نشان کرد: در استان قزوین مشکلی در حوزه جوجه ریزی وجود ندارد و نسبت به مدت مشابه قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیشترین دغدغه ما تامین نهاده و سرمایه در گردش برای تولید کنندگان است ست که با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش فارس در این جلسه برخی دیگر از مدیران و مسئولان استانی به ارائه عملکرد اداره متبوع خود در راستای تنظیم بازار پرداختند.

گزارش از طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بازار نان ستاد تنظیم بازار استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901535

دیگر خبرها

  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • هجوم برای خرید طلا
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد