Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی اعلایی گفت: باید از فروش نان یارانه‌ای در سطح استان جلوگیری کنیم زیرا زمینه دسترسی راحت‌تر مردم به نان را در نانوایی‌ها می‌گیرد و از طرف دیگر بازار واحدهای تولید نان صنعتی و حجیم را اشباع می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی ظهر امروز (یکشنبه) در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به عدم عرضه نان بسته‌بندی در فروشگاه‌ها اظهار کرد: فروشگاه‌ها نباید نان یارانه‌ای را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید از فروش نان یارانه‌ای در سطح استان جلوگیری کنیم زیرا زمینه دسترسی راحت‌تر مردم به نان را در نانوایی‌ها می‌گیرد و از طرف دیگر بازار واحدهای تولید نان صنعتی و حجیم را اشباع می‌کند.
  استاندار قزوین گفت: باید از مصرف نان یارانه‌ای توسط اصناف و واحدهایی که از نان استفاده تجاری می‌کنند جلوگیری کنیم.
  کمبودی در زمینه شوینده وجود ندارد
  این مسئول در پایان با بیان اینکه کمبودی در زمینه شوینده‌ها وجود ندارد، بیان کرد: قزوین یکی از قطب‌های تولید این محصولات در کشور به شمار می رود و بنابراین لازم است که سازمان صمت استان به واحدهای تولید شوینده ابلاغ کند که در صورت هرگونه کمبود مواد شوینده در فروشگاه‌ها با متخلفان برخورد خواهد شد.
  نرخ روغن موتور در قزوین افزایش یافته است
  عباس کاظمی نیز با اشاره به افزایش نرخ روغن موتور در سطح استان اظهار کرد: کاهش عرضه و افزایش قیمت روفن موتور باعث ایجاد نابسامانی شده و باید پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.
  وی افزود: در شهر قزوین ۵ عامل عرضه روغن موتور فعالیت دارند که تعهدی به تامین این کالا در قزوین ندارند و روغن موتور را در استان‌هایی مانند کرمانشاه و کردستان توزیع می‌کنند.
  فرماندار قزوین گفت: از سوی دیگر تحمیل خرید کالاهای دیگر در کنار روغن موتور یکی دیگر از مشکلات است که باعث ایجاد التهاب در بازار شده بود.
  این مسئول در پایان گفت: توزیع کنندگان ادعا می‌کنند که این اتفاق از تهران به آنها تحمیل می‌شود و بنابراین خرده‌فروشان نیز مجبور هستند که وارد این چرخه بشوند.
  افزایش ۴۲ درصدی جوجه‌ریزی در استان
  رضا افلاطونی نیز در این جلسه با بیان اینکه کالاهای اساسی در کشورهای همسایه یک و نیم برابر گران‌تر از ایران است؛ اظهار کرد: در بحث فرآیند هدفمندسازی درحال طی کردن مراحلی هستیم و آزادسازی نهاده‌ها اولین مرحله آن بود. وی افزود: همچنین کسری کوتاه مدت محصولات و تولیدات به دلیل انجام ذخیره‌سازی تامین گردید و بازار را با کمبود مواجه نکرد.
  رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: اگرچه در استان مشکلی در زمینه جوجه‌ریزی نداریم اما اگر وضعیت جوجه‌ریزی کشور دچار مشکل شود قطعا قزوین هم با کمبود مواجه خواهد شد.
  این‌ مسئول با بیان اینکه ۹۰ درصد از استان‌ها با کاهش جوجه‌ریزی مواجه‌اند، عنوان کرد: جوجه ریزی در استان ۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافته و در تامین گوشت و مرغ استان نگرانی نداریم و بیشترین دغدغه ما تامین نهاده و سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان است تا با مشکل مواجه نشویم.
  وی در پایان با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان نهاده بیان کرد: در سطح استان مشکل خاصی در تامین نهاده محصول و توزیع آن نداریم ولی عدم حمایت از آنها باعث ایجاد مشکلاتی در آینده می‌شود که عمدتا هم وابسته به وضعیت کشور در این زمینه است.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نان یارانه ای سطح استان روغن موتور فروشگاه ها جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود