Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس دانشگاه تهران گفت: جایزه نوآوری و فناوری یونسکو اهداف بلندمدت توسعه و پیشرفت کشور را محقق می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا در مراسم امضای تفاهم نامه تاسیس جایزه نوآوری و فناوری یونسکو که با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم رئیس دانشگاه تهران و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران برگزار شد، دکتر مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: به منظور ترویج فعالیت فناورانه و نوآورانه و تشویق پیشگامان این حوزه این جایزه تاسیس شده و قرار است دبیرخانه دائمی آن در دانشگاه تهران مستقر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به هدف گذاری دانشگاه تهران در ایجاد دو هزار واحد فناور و دانش بنیان و مرکز رشد در پارک‌های علم و فناوری افزود این جایزه مشوق خوبی برای دست اندرکاران و فعالانه این حوزه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جایزه نوآوری دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد

سازمان یونسکو در تقدیر از نقش خبرنگاران اهل غزه، جایزه جهانی آزادی مطبوعات را به آن‌ها اعطا کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان یونسکو با ستایش نقش خبرنگاران در غزه، جایزه جهانی آزادی مطبوعات را به خبرنگاران فلسطینی که جنگ غزه را پوشش می‌دهند اعطا کرد.

به گزارش الجزیره، یونسکو فعالیت این خبرنگاران را  در سایه شرایط دشوار و خطرات جنگ «شجاعانه» توصیف کرد. این جایزه 25 هزار دلار آمریکا ارزش دارد و هر ساله در سوم ما می اعطا می‌شود.

حمله جدید صهیونیست‌ها به خبرنگاران در مرکز غزه

تاکنون 141 تن از اهالی رسانه در غزه طی حملات ارتش اشغالگر به شهادت رسیده‌اند. در آخرین مورد «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خانه‌اش در محله الجنینه در شرق رفح زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده در تاریخ 6 اردیبهشت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران