Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:17:28 GMT

مشگین‌شهر رتبه اول تولید آبزیان شمالغرب را دارد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۴۵۵۸

مشگین‌شهر رتبه اول تولید آبزیان شمالغرب را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد الله‌بخش بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شیلات شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار تن انواع آبزیان در این استان تولید شد.

وی تصریح کرد: اردبیل از استان‌های غیرساحلی موفق در زمینه تولید آبزیان است و امسال بر اساس برنامه تدوین شده، تولید آبزیان ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شیلات استان اردبیل با بیان اهمیت پرورش ماهیان زینتی و نقش این صنعت در ایجاد اشتغال و بهره‌وری گفت: شیلات استان با هدف حمایت از فعالان این بخش تسهیلات کم‌بهره تا سقف ۲ میلیارد ریال پرداخت می‌کند و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در دریافت این تسهیلات در اولویت هستند.

الله‌بخش با انتقاد از سیاست‌های گذشته این اداره کل افزود: در حال حاضر از ۶۴ پست سازمانی این اداره کل، ۴۰ پست در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان مشگین‌شهر خالی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان مشگین‌شهر با تولید سالانه بیش از ۶۰ درصد سهم استان اردبیل رتبه اول تولید آبزیان در شمالغرب کشور را دارد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این نشست اضافه کرد: این شهرستان به رغم تولید ۶۰ درصد از آبزیان استان اردبیل و تولید سالانه میلیون‌ها قطعه بچه ماهی و تخم چشم زده فاقد ساختمان اداری و خودرو است.

ایرج بیگدلو با انتقاد از شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل برای قطع حقابه مزارع و استخرهای پرورش ماهی، از اعمال سلیقه در این زمینه انتقاد کرد.

وی خواستار برقراری حقابه مراکز پرورش ماهی برای افزایش تولید و افزایش ماهی در سبد معیشتی و سفره مردم شد.

کد خبر 5502106

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره شیلات اردبیل مشگین شهر آبزیان پرورش ماهی اشتغال تسهیلات مددجویان کمیته امداد فرماندار مشگین شهر حقابه سبد معیشتی ساختمان متروپل بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان شهادت امام صادق ع نماهنگ سلام فرمانده اردبیل گرد و خاک احتکار شهرستان مشگین شهر تولید آبزیان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند

دریافت 114 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بانوان مشگین شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از حجاب سر دادند.

تصویربردار: شیرین اسلوب

کد خبر 6096360

دیگر خبرها

  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد