Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های چاپی و الکترونیکی پاکستان پرده برداری ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایگاه‌های فوق سری پهپادی را به صورت گسترده بازتاب داده و گزارش دادند: ایران با پخش این تصاویر قدرت پهپادی خود در منطقه را نشان داد.

به گزارش ایران اکونومیست، شبکه «دنیا نیوز» پاکستان روز یکشنبه در گزارش خود اعلام کرد که دارایی‌های سری ایران در زیرزمین رونمایی شد و صدها فروند پهپاد جنگی متعلق به ارتش این کشور عیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دنیا نیوز افزود: فرمانده کل ارتش ایران با تاکید بر توانمندی بالای این کشور در تولید و بهره برداری از پهپادهای شکاری گفت که ایران در منطقه قدرت اول ساخت پهپاد است. 

روزنامه انگلیسی زبان «اکسپرس تریبیون» چاپ شهر اسلام‌آباد امروز با انتشار عکسی از پهپاد ایرانی در شهر زیرزمینی متعلق به ارتش کشورمان نوشت: ایران بدون برملا کردن موقعیت جغرافیایی، از پایگاه سری زیرزمینی خود مملو از پهپادهای جنگی پرده برداری کرد. 

این روزنامه پاکستانی افزود: تلویزیون دولتی ایران اعلام کرد که بیش از یکصد هواپیمای بدون سرنشین در دل کوه‌های زاگرس نگهداری می‌شود. 

روزنامه «داون» پاکستان نیز امروز نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران جزئیاتی از پایگاه فوق سری زیرزمینی خود را ارائه داد که در آن ده‌ها فروند پهپاد نظامی نگهداری می‌شود. 

روزنامه داون به نام ابابیل-۵ و موشک‌های قائم-۹ هوا به زمین ایران اشاره کرد و افزود: سرلشکر موسوی فرمانده ارتش ایران تاکید کرد که بدون شک پهپادهای نیروهای مسلح کشور قدرتمندترین در منطقه هستند. 

روزنامه انگلیسی زبان داون به نقل از اظهارات فرمانده کل ارتش نوشت که توانایی ایران برای ارتقای پهپادها غیرقابل توقف است. 

 

 

شبکه خبری HUM TV پاکستان نیز گزارش داد: جمهوری اسلامی ایران پایگاه سری پهپادی خود از دریچه رسانه به جهان نشان داد. سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از این پایگاه زیرزمینی بازدید و سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ایران نیز انواع پهپادهای نظامی را معرفی کرد. 

تارنمای روزنامه اردو زبان «جسارت» نیز در بازتاب نمایش پایگاه زیرزمینی پهپادی جمهوری اسلامی نوشت: ایران پایگاه سری خود در یک نقطه نامعلوم را نشان داد که صدها پهپاد جنگی در آن نگهداری می‌شود. 

شبکه خبری «سما تی وی» پاکستان هم گزارش داد: ایران از پایگاه سری زیرزمینی خود را پرده برداری کرد و آن را از طریق رسانه کشور به دنیا نشان داد. نیروهای مسلح ایران در اعماق زمین پایگاه عملیاتی احداث کرده و از این طریق به یک قدرت برتر منطقه‌ای در بخش پهپاد تبدیل شده است. 

روزنامه‌های اردو زبان «جنگ» و «پاکستان» نیز امروز نوشتند: ارتش ایران پایگاه زیرزمینی پهپادی خود را به نمایش گذاشت، حدود یکصد فروند پهپاد از جمله ابابیل-۵ که به گفته مقامات ارشد ارتش ایران، ایران قدرتمندترین توان پهپادی در منطقه به شمار می‌رود. 

به گزارش حوزه دفاعی ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز گذشته از یکی از پایگاه‌های سری و زیرزمینی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد. 

در این بازدید سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپادهای نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. 

با عملیاتی شدن این پایگاه سری که در عمق صدها متری زمین طراحی و ساخته شده است جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: پاکستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پاکستان جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح ارتش ایران پایگاه سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود