Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:03:25 GMT

خندوانه به احترام جانباختگان آبادان پخش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۵۲۰۴

خندوانه به احترام جانباختگان آبادان پخش نمی‌شود

شبکه نسیم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برنامه‌هایی همچون «خندوانه»، «شوتبال» و «شکرستان» به احترام جانباختگان "آبادان" پخش نخواهند شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نسیم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به احترام جان‌باختگان حادثه فروریختن مجتمع متروپل آبادان و اعلام عزای عمومی از سوی دولت امشب یکشنبه 8 خردادماه برنامه‌های "با بابا" ، "شکرستان"، "شوتبال" و "خندوانه" پخش نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلامِ شبکه نسیم تلویزیون، در بهار به این صورت روی آنتن خواهند رفت:

دورهمی/

مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری در ادامه پخش گذشته از این پس جمعه و شنبه هر هفته ساعت 23 پخش خواهد شد. این برنامه که بر پایه اطلاعات عمومی پیش می‌رود با حضور بازیگران، خواننده‌ها و هنرمندان، دقائق شیرینی را رقم می‌زند.

خندوانه/

این برنامه در ادامه سری هشتم و با تغییرات در دکور و آیتم‌ها طبق روال گذشته از یکشنبه تا پنجشنبه با اجرای رامبد جوان و هنرنمایی جناب خان ساعت 23 پخش می‌شود. خندوانه با حضور میهمانان و طراحی مسابقات گوناگون بین آنها، لحظاتی منحصر به فرد در تلویزیون را خلق می‌کند.

شوتبال/

شوتبال پس از فصل جدید که از نوروز 1401 به روی آنتن رفته است. بر این اساس، این برنامه با ماموریت و ویژگی ذاتی خود با حضور قهرمانان،چهره‌های برجسته ورزشی و مردمی در دو گروه آقایان و خانم‌ها با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی رقابت های جذاب و هیجان‌انگیز را در زمین شوتبال آغاز می‌کند.

شوتبال با تغییر در بازی‌ها و فضای استودیویی خاص، خود را برای ارائه مسابقه‌ای مفرح آماده کرده. این برنامه شنبه تا سه‌شنبه ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

تهمتن/

مسابقه بزرگ تهمتن در دوره جدید برای معرفی فینالیست دیگر، فصل جدیدش را آغاز می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت 21:30 با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی روی آنتن می‌رود تا با گذراندن چالش‌های جذاب، متنوع و با تکیه بر روحیه پهلوانی، تهمتن دیگر خود را خواهد شناخت.

کارستون/

فصل دوم "کارستون" با اجرای میثم درویشان‌پور به آنتن می‌رسد.  این برنامه، روند تکامل‌ مشاغل از گذشته تا فرم نوین امروزی را بررسی  می‌کند و با همراهی یک روز کاری با هر حرفه، چالش‌ها، ویژگی و ظرفیت‌های آن کسب و کار را معرفی می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت 21 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

شکرستان/

مجموعه پویانمایی شکرستان در ادامه پخش نوروزی با پخش قسمت‌های جدید، شنبه تا سه‌شنبه ساعت 21 از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این انیمیشن با اشارات خاص، نکات فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی طنز بیان می‌کند.

سریال نقطه سر خط/

پس از دو قسمت پایانی و پخش فینال هوش برتر از شنبه تا دوشنبه این هفته؛ مجموعه تلویزیونی نقطه سر خط به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی مصطفی کیایی و‌ سعید جلالی محصول سال 1390 است که از سه‌شنبه 20 اردیبهشت ساعت 20 به روی آنتن می‌رود.

این سریال درباره کارمند اجاره‌نشینی است که در گیر و دار ازدواج و تهیه جهیزیه دخترش است که با تقاضای وام او‌موافقت می‌شود اما همزمان حکم بازنشستکی او صادر می‌شود.

در این سریال بازیگرانی از جمله؛ حمید لولایی، علی صادقی، غلامرضا نیکخواه، مریم سعادت و …به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نسیم آوا/

پخش موسیقی‌های جذاب از هنرمندان کشورمان با اجرای رضا محبی پنجشنبه و جمعه ساعت 19 نیز از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

با بابا/

 این برنامه بر پایه مهارت‌های ارتباطی پدر و فرزندان تولید شده که در هر قسمت شاهد تعامل و همکاری پدران با فرزندان خود است.

 با بابا شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

"کلاه قرمزی" منتفی شد!/ ماجرای خداحافظی حمید جبلی چیست؟«کودک‌شو5» در راه تلویزیوننگاهی به خرمشهرهایِ تلویزیون/ سریال‌هایی که کماکان تکرار می‌شوند!تکذیب خبرسازی‌ها درباره سریال «موسی»/ بازنویسی نیمی از فیلمنامه زیر نظر حاتمی‌کیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم رسانه ملی خندوانه شبکه نسیم رسانه ملی خندوانه پخش خواهد شد شبکه نسیم روی آنتن ساعت 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال چهارشنبه ۵ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا (تاجیکستان - افغانستان) ساعت ۱۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (تایلند - عراق) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ویتنام) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747403

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین